BURÇLAR

4.6K 196 15
                                    

♈ KOÇ BURCU Önemli olan onun hayatında olmak değil önemli olan bir onun tüm hayatı olabilmek. Çok az kişiye nasip olur bu.

♉ BOĞA BURCU Kırıldıysa konuşmanın anlamı yok bir süre sus ama gitme.

♊ İKİZLER BURCU Zekası zekasına uyanı sever bir ama ne acıdır ki bu dünyada kafası onun kadar hızlı ve seri çalışan insan az.

...

♋ YENGEÇ BURCU Telefonu açmıyorsa, kırılmıştır/reddediyorsa, kızgındır/kapalıysa, açınca canını okuyacaktır/açıyorsa - bitmiştir.

♌ ASLAN BURCU Seven Aslan değil, onun kalbidir. Seni seven bir Aslanın kalbini kırdığın zaman kendine etmiş oluyorsun aslında.

♍ BAŞAK BURCU Uyarıyorum. Onun kadar kafası hızlı çalışan bir canlıya yalan söyleyip inandırmak zor iş

♎ TERAZİ BURCU Affetmek büyüklüktür. O affedilmeyi hak edeni mutlaka affeder.

♏ AKREP BURCU Benimsin diyorsa sana ondan başka kimse dokunamaz onun gibi.

♐ YAY BURCU Kalbinde taht kurmak istersen eğri otur doğru konuş. Yalan söylersen hiç şansın yok.

♑ OĞLAK BURCU Yaptığı şey başkaları için yanlış bile olsa yinede yapar. İnsanlardan farklı düşündüğü için çoğu insandan zekidir.

♒ KOVA BURCU Sürekli çıkarının peşinde koşan insanları hayatından çıkartır.

♓ BALIK BURCU Yüreğine koyduysa seni, seni oradan sen hariç kimse çıkartamaz.

**********************************************************************************************************************

  VOTE VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM. KARNELER NASIL ?

                                                                   İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                              İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin