•Koç, karşısındaki insanın ne mal olduğunu 10 dakika içinde anlayacak öngörüye sahiptir. saf yerine koymayın, gerizekalı olmayın.
•Boğa, Boğalar her daim ilgi bekler. Canı sıkılır, oyalanmak ister. Morali bozulur, yanında olmanızı bekler. Zordadır, aramanızı bekler.
•İkizler'in sana sıcak davranması, ömür boyu seni baş tacı edeceği anlamına gelmez. Ne zamanki hareketlerin bozuldu, ...kalemin kırılır.
•Yengeç, hobi olarak doğrusunu bildiği yalanları dinler. Yalan söyleyenin salaklığını izlemek yengeçler için bir zevktir.
•Aslan, , istedikten sonra silebilen, istedikten sonra elde edebilen, istedikten sonra herşeyin üstesinden gelebilen bir yapıya sahiptir.
•Başak, Güvenini kaybettiğin bir Başak "Sana İnanıyorum" diye hep salağa yatar, çünkü Başak hiçbir zaman 2. kez güvenmez.
•Terazi, samimi olduğu insanların yalan söyleyip söylemediğini, mimiklerinden dahi anlar.
•Akrep, Öpse de geçmez, sarılsa da geçmez. Akreplere yapılan büyük hataların dönüşü yoktur.
•Yay,lar büyük hataları affetmezler. Affetse bile vazgeçmiştir, kırılmıştır, bütün kredinizi bitirmiştir.
•Oğlak, taklit eden insan iticiliği? ya da ne bilim görmemiş insan iticiliği? Hatta yalaka insan iticiliği. oğlaklardan uzak durması gereken 3 tip.
•Kova, Soğuyan kova dünyanın en umursamaz insanı olur. Sizi umursamıyorsa soğumuştur, silmesi yakındır. Geçmiş olsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...