Yengeç burcu insanları olumlu ya da olumuz durumlara ani tepkiler verir. Özellikle bu tarz davranışları ile tanınırlar. Dışarıdan kolay kolay kimsenin fark edemediği, kendini korumak adına ördüğü duvarları vardır. Aslında bu duvarın arkasında son derece duygusal, hassas ve ılımlı bir karakter yatar. Ördükleri duvar ancak karşısındaki insana güvendiğinde yıkılır. Yengeç burcunun insanlara güvenmesi oldukça zordur. Yine de Yengeç burcunun güvenini kazanan insanın asla sırtı yere gelmeyecektir. Kırıcı değildir, karşısındaki insanın kalbini kırmaktan hoşlanmaz. Moralleri bozulduğu zaman onları toplamak oldukça zordur.
Yengeç burcu insanları gülmeyi aşırı derecede sever ve çelişkili bir yapıya sahiptir. Mizah duyguları gelişmiştir. Arkadaşlığa ve dostluğuna önem verir. Yardıma ihtiyacı olan herkese elini uzatır. Sempatik bir kişiliği vardır. Zamanla onu daha yakından tanıyan kişiler onun içten içe acı çektiğini düşünebilir. Ya çok sevinçlidir ya da ölümcül derecede üzüntülü. Bu özelliği Yengeç burcuna yönetici gezegeni olan Ay vermiştir. Yengeç burcu insanoğlunun doğumuyla ilişkilendirilir. Ölümü ve doğumu kendi iç dünyalarında bir bütün halinde yaşar. Sorunları olduğunda kendini toplumdan soyutlar, bunu da rahatsız edilmemek için yapar.
Yengeç burcu insanları tam anlamıyla duygularının esiridir. Ani tepki ve davranışlar sık görülür. Kolay kırılan duyguları vardır. Söylenecek kötü bir söz, Yengeç burcunu derinden üzer. Yine de, sosyal bir çevrede her duygularını gizleyebilirler. Yengeçler eleştiriye açık değildir. Maruz kaldığı eleştiri ne kadar doğru olsa da itiraz eder. Sosyal çevrede cazibeli yapısı ile dikkatleri üzerine çeker. Cazibeli oluşlarının bir tarafında gizemli olmaları ve tuhaf bir kişiliğe sahip olmaları yatar. Diğer cazibeli yönü ise, neşeli ve sevimli olmasıdır.
Yengeç burcu insanların konuşma tarzları o kadar gösterişlidir ki, insanları etrafına kolayca toplamayı başarırlar. Her alanda ilginin merkezi olmak isterler. İnsanların kendisine hayran olmasını ister, bu olmasa dahi kendisine saygı duyulmasını beklerler. Sergiledikleri bütün hareketlerin temelinde bu istek yatar. O kadar çok konuşmasına rağmen, söyledikleri sözlerin içinde kendisi hakkında bir şey bulmak oldukça zordur. Kimsenin zayıf yönünü keşfetmesini istemez, bu durumun aleyhine kullanılacağından korkar.
*********************************************************************************
BİRA GEÇ GELDİ ÖZÜR DİLERİM :( :( :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...