BURÇLAR

4K 166 15
                                    

•BALIK: Küçük şeyler bile "balık" ın kalbinde büyük yere sahip olur, gözü toktur.Diğerlerinden farkı budur "balık"ın.

•KOVA: İçinde biriktirir bir "kova". Sonra içini öyle bir döker ki, o sessiz kalışlarında ki çığlığı görürsün. Patladı mı çok fena patlar.

...

•OĞLAK: İnsanlara karşı hep iyi niyetlidir. Ancak iyi niyetinin kullanıldığını hissederse, kaçacak delik aramalısınız.

•YAY: Bir "yay" her zaman için çözüm üretmekten yanadır, çaresizce kabullenmek ona göre değildir. Cesur ve kararlı insanlardır.

•AKREP: Hayatında bir "akrep" olanın başka kimseye ihtiyacı yoktur. "Akrep" hayatının tamamını doldurur.

•TERAZİ: "Terazi"nin büyüsüne kapılıp, aşık olmak tarifi olmayan bir histir.Çünkü O yaşayabileceğiniz en güzel "gerçektir".

•BAŞAK: Aşkı için gerekirse ölür ama aşık olduğu için kimsenin elinde oyuncak olmaz bir "başak".

•ASLAN: Sonuna kadar savaşmadan vazgeçmez bir "aslan". Eğer gittiyse geride savaşmaya değer bir şey kalmamıştır.

•YENGEÇ: Yaptığı iyiliği karşılıksız yapar. Hiç bir zaman karşılık beklemez fakat nankörlüğe de tahammülü yoktur "yengeç"in.

•İKİZLER: Bir "ikizler" kalbinin tüm kapılarını açmayı da bilir, olduğun yerin kıymetini bilmezsen kapının önüne koymayı da bilir.

•BOĞA: Bir "boğa" sevdiğini her şeyiyle kabul eder ve öyle sever. Bu yüzden seni seven bir "boğa" ise onun kıymetini bilmelisin.

•KOÇ: Hayatında fuzuli insanlara yer vermez bir "koç". "Az insan çok huzur" ilkesini hayat felsefesi edinmiştir.

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin