BURÇLAR

5.4K 211 34
                                    

KOÇ : Alacağın bir haberle mutluluktan uçabilirsin. Yeni insanlar girebilir hayatına . Arkandan konuşanları siktir et aldırma.

•BOĞA : Yeni ilişki yakında ama aşka soğuksun. Sende haklısın sürekli canın yandı çünkü.

...

•İKİZLER : Artık yenilik zamanı. Biliyorum düzenini bozmak zor geliyor ama yapman lazım . Sana karışanlar önce bi kendine baksın.

•YENGEÇ : Yalaka ve çıkarcı tiplerde hep seni mi buluyor amk. Ama sana helal olsun hep böyle ol kendini kullandırma sakın.

•ASLAN : Çok yoruldun bugünlerde ama sabret geçecek. Birilerine laf anlatmaktan vazgeç . Seni isteyen her türlü yanında olur.

•BAŞAK : Bazı şeylere çok fazla sabrettin yeter artık dur demenin vakti geldi . Çaba gösterdiğin kişiler için değmediğini göreceksin.

•TERAZİ : Çevrende insan kılığında gezenler var. Sen onları biliyorsun zaten. İşte onlardan uzak dur kafan ağrımasın sonra.

•AKREP : Mutluluk pozu vermekten sıkıldın. İstediğin sadece biraz huzur ve sevgi. Kafanı dinlemeye acil ihtiyacın var .

•YAY : Arkandan demediğini bırakmayıp pişkin pişkin suratına gülüyorlar. Sende bunun farkındasın zaten . Napak dövek mi?

•OĞLAK : İçin dışın bir olduğundan içinde kötülük yok. Seni kıskanan gözler var . Eskilerden birisi kafanı kurcalayabilir dikkatli ol.

•KOVA : Hiçbir şekilde seni haketmeyen insanlar için çabalamaktan vazgeç. Olmuyorsa olmuyordur . Akışına bırakmak gerek bazen.

•BALIK : Kabuğuna çekilmiş kendi iç dünyanda yaşıyorsun her şeyi. Dert etme her şeyi çözülür . Çevrende seni seven onca insan var.

***************************************************************************************************************

                                                                               İYİ BURÇLU GÜNLER

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin