•BALIK, senden yeteneklisi yok ki bebek, duygularını odunlara, ağaçlara yazma, kalbini taşıyacak çok insan yok, duygusal was here.•KOVA, güzellik bulaşıcı mı, diğerlerini sana sürtsek ortalık renklenir, yalnızken bile kendine yetebilen biri, bence seni klonlamalıyız.
...
•OĞLAK, her önüne gelenle olmaz, kimse kusura bakmasın, geniş değildir. Sevgisini yaşamak nasip olmaz mallara, her yol var adam olanlara.
•YAY, dünya tersine dönse sallamayız, tekrar söylüyorum, güvenimizi kaybederseniz B-O-K geri döneriz eskiye, ee dikkatli olcaksın sende.
•AKREP, kıskançlığı özgüven eksikliğinden değil sevgi fazlalığından, o tavrı asaletinden ve siz sümüklüler uzak durun, daha çok çömezsiniz.
•TERAZİ, seni üzen mallar var dimi harbiden ? Acıdım onlara, kararsız kaldığın yerlerde kalbini dinlemen gerek bebek.
•BAŞAK, tanımadığı insanlara soğuk davranması bence doğal, yavşaklarla işi olmaz, önce bi adam ol, rahat takılma, güzelliği elde etmek zor.
•ASLAN, gevşekliğe gelemiyorsun, ya hep ya hiç, güzellik nesilden nesile heralde, valla ben beğeniyorum, seni beğenmeyene gavat derim.
• Yengeç, siz azcık sevgi verseniz, önünüze sadakati, herşeyi serer, öylede cömerttir, nankörlüğü unutmaz, riske gerek yok mallık yapmayın.
•İKİZLER, dengesiz diyenlere benden selam söyle, önce bi kendilerine baksın gavatlar, elde edemeyen gevşekler anca öyle laf yapar bebeyim.
•BOĞA, aklına geleni elde eder, sevecen durduğuna bakmayın, onun güvenini kırarsanız oyun biter, mafya mısınız la siz, hasta olma dikkat et.
•KOÇ, sinirini bozanın gıçına tekme atmakta üzerine yok, ee sizde ona göre takılın, kıskançsın, inatçısın ee zorsun, zor olan da güzel hani.
*********************************************************************************************************************
ASLINDA ŞUAN FİNALE SON 1. BÖLÜM BEN 6'DAN 4'DE ATLAMIŞIM BU YÜZDEN FİNALİ 2 PART YAPICAM 2. KİTAP YAPMA KONUSUNU AÇIKLAMAK İSTİYORUM SİZE BEN BU OKUL ZAMANINDA PEK SANMIYORUM 2. KİTAP ÇIKARACAĞIMI ÇÜNKÜ YOĞUN BİR DÖNEM BENİ BEKLİYO OKUDUĞUM BÖLÜM YOĞUN BU YÜZDEN 2. KİTAP ÇIKARSA YAZIN OLMA İHTİMALİ VAR OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM VOTE SINIRI PEK KOYMADIM AMA FİNAL PART 1. BÖLÜMÜN GELMESİNİ İSTİYOSANIZ ;
15 VOTE 15 YORUM
BANA YORUM VE VOTEYİ ÇOK GÖRMEYİN BENCE OKUYAN KİŞİ VE YORUMLA , VOTE SAYILARI ARASINDA DAĞLAR VAR YANİ BU ARADA 2.KİTAP OLMASADA ÖZEL BÖLÜM YAPICAM YANİ HEPİNİZE İYİ GÜNLERRR :) :) :)
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...