♈ KOÇ: Senin birini sevmen için o kişinin sana değer vermesi gerekiyor öyle kuruya kuraya sevdiğini söyleyenlere hiç inanmıyorsun.
♉ BOĞA: Biraz kendinle ilgilensen diyorum başkalarının mutluluğunu düşüneceğine kendin için uğraş bu devirde tek dostun kendin.
♊ İKİZLER: Sabrede sabrede bi yerlerin şişti yemin ederim artık ne olacağı varsa olsun da bi kurtul şu halinden bi rahatla.
...
♋ YENGEÇ: Bazen insanlardan uzaklaşıp kendi başına kalmak istiyor gibi bi halin var haklısın tabi o kadar gereksiz insan var ki.
♌ ASLAN: Niye insanlara bu kadar çabuk güveniyorsun tamam iyi birisin kimseyi üzmek istemiyorsun ama herkesi kendin gibi sanma ya.
♍ BAŞAK: Bu kadar çekici biri olmana rağmen neden bu kadar karamsarsın hiç anlamış değilim senin gibi birine yakışmıyor hiç.
♎ TERAZİ: Yine böyle bi dünya sıkıntı var üzerinde sanki dünyadaki bütün dertler seni bulmuş gibi neden bu kadar şanssızsın sen ya.
♏ AKREP: Kafanda binbir türlü soru var yapman gereken şey basit aslında sadece içinden geldiğin gibi yaşayacaksın takarsan olmaz.
♐ YAY: Rahatlığın yüzünden insanlar seni çekemiyor her şeyi yapabilecek gücün var ama uğraşmak sana göre değil sen kolayı seviyorsun.
♑ OĞLAK: İnsanların yavşaklığı yüzünden işlerin ters gidebilir öyle herkese güvenme sonra yarı yolda kalırsın.
♒ KOVA: Hep kafan karışık geziyorsun böyle gitmez acilen toparlanman lazım senin gibi tatlı birini üzenlere laf çok .
♓ BALIK: Başkalarının problemlerinden sanane onlar senin problemlerin olsaydı uğraşmazdı insanlar kıymet bilmez canım.
********************************************************************************************************************İYİ BURÇLU GECELER
:) İRE M :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...