BURÇLAR

5.7K 227 69
                                    

•KOÇ : Bu havalardan pek bir sıkılmışsın . Evde oturma çık sokaklarda gez dur evde oturunca ne oluyo sanki.

•BOĞA : Yalnızlık nasıl güzel insan? Bok gibi dimi sen yalnızlığa mahkumsun valla bak. Kıskanç gözler yüzünden hep bunlar nazar değiyor.

...

•İKİZLER : Bu ibneler senin arkandan konuşmayı hobi haline getirmişler . Ağızlarının payını verme zamanı gelmedi mi hala?

•YENGEÇ : Sen ne iyi niyetlisin öyle ya. En çok iyi niyetinden kaybediyorsun ya orası da ayrı bir konu. İnsanlar göt olmuş.

•ASLAN : Tatlılığının yine zirve yaptığı günlerdeyiz. Bu aralar hiçbir kimse üzemez seni keyifler gıcır .

•BAŞAK : Gözlerinden resmen neşe saçıyorsun . Bakmaya doyamaz insan o derece yani. Bi anda sever bi anda silersin.

•AKREP : Yakın zamanda aşk var . Tamam dur yılışma kaymak gibi biri kıymet bil biraz. Hayat enerjini alanları sil.

•TERAZİ : O kadar tatlı muhabbetin var ki. Sen saatlerce konuş dinler insan.

•YAY : Fakir insanlarla takılmıyorsun di mi. Unutma zenginlerle sevgili olacaksın aşk yalan.

•OĞLAK : İnsanlardan seni anlamasını bekleme . O sığırlar ne anlar güzel temiz kalpli birinden. Kıskanıyorlar seni.

•KOVA : Yalnızlıktan kokuştun iyice. Evde kaldın amk git sevgili bul kendine. Ya da bulma ya buluyorsun üzüyorlar seni.

•BALIK : O mal için üzüldüğün yetmedi mi daha . Güzel temiz kalpli birisin sana manita mı yok ya siktir et.

**************************************************************************************************************

    YENİ BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM BOŞ BULDUĞUM ZAMANLARDA ATMAYI DÜŞÜNÜYODUM ZATEN

                                                                                İYİ BURÇLU AKŞAMLAR

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin