•KOÇ : Ne bu havalar böyle sonuna kadar haklısın havalanmakta artık yeter milleti değil kendini önemse. Farklı farklı ruh halleri içine girip karşındaki insanın aklını alabiliyorsun sana sahip olan insan en şanslı insandır.
•BOĞA : Bu aralar kafan odandan daha karışık, galiba bu sefer aklını değil kalbini dinlesen daha iyi olacak , Sorunlar geldi mi hep üst üste gelir zaten ama sa...kin ol geçecek elbet bunlarda o mal da pişman olacak sadece sabret.
•İKİZLER : Aşık olunca sapıtıyorsun belki de bu yüzden yalnızsın biraz dengeli ol çok yüz vermeyip kıskandığını belli eden birisin, Çevrendeki insanlara mutluluk ve ışık saçıyorsun ama hala bu durumda bile seni üzen insanlar var ya onların ağzına sıçayım ben.
•YENGEÇ : Bu aralar çok yoğun bir dönemdesin bir an önce işlerini halledip kendine zaman ayır git gez falan ne bileyim iyi gelir.ayrıca senin bu kıskançlığını ne yapacaz böyle ya ama yaptığın kıskançlık karşı tarafa ne kadar değer verdiğini gösteriyor aslında.
•ASLAN : Neyse yarın hallederim ya diye diye her şeyi boşladın bence acilen kendine çeki düzen ver yan gelip yatarak gitmez böyle. ama aslında hayatın bu aralar bok gibi geçse de güzel günler yakında sana hakettiğin değeri verebilecek biri bu aralar karşına çıkabilir.
•BAŞAK : Merak etme ben senin arkandayım diyenlerin hepsi çekip gitti bunlar böyle işte güvenmeyeceksin yoksa göte gelirsin. ayrıca bu aralar yine fazla duygusalsın bunalımdayım diye abanıp durma lahmacuna falan kilo alırsın değer mi bi mal için toparlan hadi.
•TERAZİ : Seni umursamayan insanlara hala değer veriyor musun? Siktir edemedin şunları bir hayatından sen tatlısın kimse seni üzmesin. Evet farkındayım eski defterleri unutmak üzeresin bırak düşünme zaten hala düşünmen hata kalbini yeni birine açacaksın mutluluk yakın.
•AKREP : İnsanların seni üzmesine neden izin veriyorsun? Hep iyi niyetini kullanıyorlar dikkat et biraz hatta tekmele şunları hayatından. tmm hayatında her şey iyi güzel ama yine yalnızsın yalnızlık bazen iyidir ama fazlası sıkar ve seni de sıkmış durumda.
•YAY : İlişkilerin uzun süreli olmuyor mu? Benim de olmuyor. Sevemiyor musun? Ben de sevemiyorum. O zaman napıyoruz? Boşveriyoruz. Fedakarlık ve iyimserlik almış başını gidiyor sen her ne kadar iyimser olsanda kafanda bir sürü soru işareti var.
•OĞLAK : Ben senin kadar ilgi delisi bir insan görmedim üstündeki ilgi biraz azalsın yapmadığın şebeklik kalmıyor ama çok tatlısın.Bilirsin hep söylemişimdir' Parasız kal, evsiz kal, dostsuz kal ama asla oğlaksız kalma. Oğlak senin hayatından çıkarsa bir daha mutlu gün yüzü göremezsin. derim
•KOVA: Bir kovanın sana güveni sarsılırsa bir daha sana güvenmesini bekleme. Farkını görüp sana güvenmişse, bunu kaybetmemek için çaba harca.
•BALIK : Kime elini atsan denyo çıkıyor mıktanıs mı var nedir çekiyorsun hepsini ama neyse sen o tatlı canını sıkma. Bu arada herkesin senin yanında olmak istemesi neyine yarar. Sen, O'nun yanında olmasını istiyorsun, farkındayım
*******************************************************************************İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...