-ÖZEL BÖLÜM-

4.1K 143 48
                                    


•KOÇ: Kendi kafana göre yaşamaya bayılıyorsun. Bildiğini okuyorsun. Böyle devam et rahatlaman lazım zaten takma kimseyi.Sen onları o kadar düşünüp gereken değeri veriyorsun da onlar seni düşünüyor mu? Boşver artık milleti kendini düşün biraz.

•BOĞA: Herkes seninle aynı düşünecek değil. Aşk konusunu fazla zorluyorsun bence oluruna bırak önüne mutlaka biri çıkacak.Hayatından birisini silip birisini hoş geldin deme zamanı yakın. Mutluluk yakın bak biraz çeki düzen ver kendine olmaz böyle aşkım.

•İKİZLER: Eski defterler tekrar açılıyor gibi. Bence hiç uğraşma boşver gitsin aşkım. Geleceğe bak güzel günler var önünde Hayatın yavaş yavaş düzene giriyor en azından artık gülmeye başladın. Gülmek sana çok yakışıyor asık suratlı gezme.

•YENGEÇ: Aşka karşı biraz kırgınlık olmuş sanki aşkım. Yalnız kalman biraz seni rahatlatabilir. Kuruntu yapma fazla oluruna bırak. Kafana taktığın sorunları dert etme kısa sürede düzelecek. Ayrıca aksattığın işler var onlara odaklan.

•ASLAN: Olumsuz düşünceleri kafandan at aşkım. Mutlu olmak istiyorsan kimin ne dediğine bakmaman lazım. Hayat senin eğlenmene bak. Etrafında seni kıskanan seni çekemeyen o kadar çok kişi var ki napacaz ? Açıklarını yakaladığında affetme sakın.

•BAŞAK: Özel hayatını kurcalayanlar var aşkım. Bunlar senin mutlu olmanı istemiyor. Sürekli dedikodunu yapıyorlar dikkat et. İnsanlar senin enerjik, dürüst ve adaletli kişiliğine güveniyor. Etrafında sevilen birisin keyfini çıkar canım benim.

•TERAZİ:Bu aralar her şeye çok çabuk alınır oldun. İnsanları yanlış anlıyorsun. Kalbini açmak istediğin kişi seni düşündürüyor. Bazen duygusuz biri bazen aşırı duygusal biri olup çıkıyorsun. Bu aralar fazla duygusalsın ne yapıyorsun aşkım kendine gel.

•AKREP: Etrafında dikkatını çekmek isteyen bir sürü gereksiz insan var. Bunlar seni mutlu etmez aşkım sakın bulaşma bu tiplere. Hep daha fazlası olsun isteğin kötü sonuç doğurabilir. Ayrıca salak salak sana laf edenler var gereken cevabı ver.

•YAY: Hayatın şu aralar bombok durumda ama bundan kurtulmak senin elinde aşkım. Kendine çeki düzen ver bir an önce melek kalplim Bencil tavırların fazla olmaya başladı. Böyle devam edersen arkadaşlarınla aran bozulabilir. Mutlu olmaya bak.

•OĞLAK: Hayalini kurduğun şeylere ulaşman için biraz daha çabalaman lazım. Kimse seni anlamıyor aşkım eleştirilere kulak asma. Aşkına karşılık alabileceğin günlere giriyoruz aşkım hadi yine iyisin. Ama önce şu karamsar düşüncelerinden kurtul.

•KOVA: Bugünlerde çok çabuk sinirleniyorsun. Bazıları sırf seni sinir etmek için dünyaya gelmiş sanki. Kendine hakim ol. ayrıca Uyku düzenin fazla bozuldu bu aralar dikkatli ol artık. Umursamaz davranışlarından vazgeç biraz sorumluluk al aşkım.

•BALIK: Bugünlerde kendini değil hep çevrendekileri düşündün. Artık kendinle ilgilen yorgunsun aşkım. Enerjini toplaman lazım. Bazen yalnızlık iyidir diyorsun bazen aşık olmak istiyorum diyorsun. Ama önce karamsarlıktan kurtul olmaz böyle.

ARKADAŞLAR BU BÖLÜM GEÇ GELDİ FARKINDAYIM AMA ANCA BU ZAMANA YAYINLAYABİLDİM. VE ARTIK FİNAL YAPMAM GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM AMA NE ZAMAN YAPICAĞIMI TAM KARAR VEREMEDİM O YÜZDEN BUNU SİZE SÖYLEMEK İSTEDİM ARTIK BİZİM İÇİN İRONİ HALİNE GELDİ AMA ;

                                                                                                         :)   İYİ BURÇLU GÜNLER :)


BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin