★BURÇLAR★

10.4K 412 71
                                    

KOÇ BURCU
Her şeye rağmen dimdik ayakta durabilen, yıkılmayan bir kale gibidir Koç.

BOĞA BURCU
Herkesi hatalarından dolayı affedebilir. Ama en çok sevdiklerini çok zor affeder. Çünkü güvenmiştir Boğa onlara..

Doyasıya yaşamak istediği bir Aşk her zaman hayalindedir İkizler'in. O Aşk'ı elbet bulacağına inanır. Bu yüzden acele etmez..

YENGEÇ BURCU...
Yüreğine dokunmak lazım O'nun. Çünkü yüreğinde olmayanla birlikte olmaz Yengeç.

ASLAN BURCU
O kadar dürüsttür ki, yalan söyleyip kazanacağına, doğru söyleyip kaybetmeyi tercih eder. Dürüsttür çünkü Onlar. Hemde çok.

BAŞAK BURCU
Akıllıdır bir Başak. Aklıyla kazanır hep. Kaybettiği zaman karşısındaki kişi mutlaka daha akıllı bir Başak'tır..

TERAZİ BURCU
Gözlerinin içinde kaybolacağınız derin derya vardır. Mana vardır. Hele bir de baygın bakıyorsa, aşık olmak içten bile değil..

AKREP BURCU
Hep merak ederler Akrep'ler neden Asil olur diye. Cevabı sadece 2 kelime. "Allah vergisi.."

YAY BURCU
Öyle bir ortam söyleyi nki bana Yay olmasın ama o ortamın tadı tuzu olsun. Söyleyemezsiniz. Çünkü öyle bir şey olamaz.

OĞLAK BURCU
Bu insanlardan en az 1 tane hayatınızda olması lazım. İster eş ister dost, ister arkadaş. Eğer yoksa eksik yaşıyorsunuz demektir.

KOVA BURCU
Onları sevmeyen insan yoktur. Varsa da kıskandığı için sevmiyordur. Şirinlerdir çünkü Kovalar. Sevmek zorundasınız..

BALIK BURCU
Bakmayın öyle duygusal olup ağlamaya meyilli olduklarına. En havalı kadınlar Balık'lardan çıkar..

**********************************************************

İYİ BURÇLU GÜNLER

İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin