♈ KOÇ : Aşık olmanız için yeterlidir koçun bakışları, birini etkilemeyi çok iyi başarır. Eğer etkilenmediyseniz, gözlerine yeterince bakmamışsınızdır..
♉ BOĞA : Bir boğayı korkutmaya çalışmayın, fedakardır ama istemediği sürece ona bir şey yaptıramazsınız. Sizden asla korkmaz, bunun yerine sizden soğur.
♊ İKİZLER : İkizlere bir birey olduğunu unutturursanız, sürekli kendi isteklerinizin gerçekleşmesini isterseniz onu kesinlikle kaybedersiniz.
...
♋ YENGEÇ : Nasıl davranmanız gerektiğini bilmiyorsanız, patavatsız bir insansanız yengeçlerden uzak durun, çünkü onların ruhları hassas ve derindir. İncitmeyin.
♌ ASLAN : Aslanın o güçlü kişiliğinin arkasında yalnız kaldığında duygularını açan, düşünen biri olduğunu unutmayın sakın.
♍ BAŞAK : İlgilen, ama yapmacık olma. Yapmacık bir insanın başakların yanında uzun süre kalabilmesi mümkün değil. Doğallığı arar başaklar.
♎ TERAZİ : Çok sıradan bir insanı bile en özel insanmış gibi hissettirebilir bir Terazi. Önem verir, korur. En önemlisi güven verir.
♏ AKREP : Bir akrebi tehdit etmek yapabileceğiniz en büyük yanlıştır. Ya o tehdidi size geri yollar, ya da sizi hiç sayar ve yoluna devam eder.
♐ YAY : Size seni seviyorum dediği halde hala bir yayı peşinizden koşturmaya çalışıyorsanız, kusura bakmayın siz gerçekten hiç düşünemiyorsunuz
♑ OĞLAK : Evet zordur oğlak, ama bir o kadar vazgeçilmezdir. Elinizden tuttu mu bırakmaz.
♒ KOVA : Kaybeden olmaz. Kendini nasıl toplayacağını bilir. Eğer bir kova ile uğraşıyorsanız yanlış yapıyorsunuz, kendisiyle barışıktır çünkü.
♓ BALIK : Eğer onu anlayamadıysanız yalnızca yanında durun. Çünkü yanlış şeyler söylemek, hemen vazgeçmek çok incitir balık'ı.
**********************************************************************************************************************
FİNALE SON 3. BÖLÜM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...