Koç burcu 2015: Sağlık Tahmini 2015
Genel olarak, 2015 sağlığınız için iyi olacak. Eğer herhangi bir hastalıktan mustarip değilseniz ciddi bir sorun olma olasılığı düşüktür, ancak, Rahu, altıncı evinizde olması nedeniyle engel oluşturabilir. Başkalarından medikal tedaviyle birlikte şifa almayı unutmamalısınız. Kafanızda fikirlere odaklanmak için Yoga ve meditasyona katılmanız Koç 2015 Astroloji yorumu tarafından önerilir. Bu, coşkunuzun artmasını sağlar. Dinlenmek için sık sık değişik yerlere gitmelisiniz. Araba kullanırken son derece dikkatli olmanız gerekir.
Koç burcu 2015: Aşk Tahmini 2015
2015 Astroloji size karışık aşk ilişkileri getirecektir. 2015'in ilk yarısında aşk ilişkilerinde bazı uçurumlar oluşabilir. Satürn'ün beşinci evde olması nedeniyle, Koç Astroloji 2015 yorumu aşk ilişkilerinde inatçı olmamanızı öneriyor. Yılın ikinci yarısında aşk ve nişan için olumlu olacak. Eski bir tanıdık veya akraba olarak size iyi duygular besleyebilir.
Koç burcu 2015: Finans Tahmini 2015
2015 yılında, gelirde süreklilik sürecinde olacağınız tahmin edilmektedir. Bu yıl yeni bir gelir kaynağı ile ödüllendirileceğinizi söyler. Yeni bir iş ya da girişim için giderlerin olması mümkündür, ancak bu büyük bir kar ile telafi edilecektir. Ancak, Satürn'ün zenginlik evinizde (ikinci ev) ve Ketu'nun da on ikinci evinizde olması nedeniyle banka hesabınız boş olabilir. Bu durum yatırım amaçlı gayrimenkul yatırımlarınız için de söz konusu olacaktır. Genel olarak, bu yıl mali konularda iyi bir yıl olacağını gösterir .
******************************************************************************************************-******
:) İYİ BURÇLU SENELER KOÇLAR :)
:) İREM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...