★BURÇLAR★

15.4K 500 148
                                    

BALIK: Herkes olmuş akıl küpü sanki kendileri çok bi bok da sana akıl veriyorlar aldırma sen onlara takıl kafana göre. Ayrıca arkadaşlarına verdiğin değer tavan! Biraz ölç,tart. Sonra üzülme. Her işin en iyisi geliyo elinden.Yerin dolmaz, kendinin farkına var

•KOVA: Karşındakini üzmemek için kırılan-üzülen sen oluyorsun ya sürekli,suratının ortasını yumruklarım senin.Konuş,Ba...ğır içinde kalmasın. Hımm bak ayrıca yeni ortamlara girip yeni insanlarla tanışabilirsin senden etkilenenler olacak çok güvenme bu yılışık tiplere.

•OĞLAK: Arkandan kuyunu kazan mallara karşı daha dikkatli olmalısın senin mutluluğunu istemeyenlerin hayatında yeri olmasın. Kendini dinlerken bile başın ağrıyo.Anlatıyosun,mantıklı konuşuyosun da karşındaki gerizekalı bunları anlayabilecek mi?Sabrını seviyim

•YAY: Gülerken bir anda ağlıyosun, ağlarken bir anda kahkahalar atıyosun. İnsanlar senin yanında özgüven kaybı yaşıyolar. Onlara da yazık. ayrıca bugünlerde sinir katsayını yükselten tipler mevcut senin gibi tatlı birini sinirlendiriyorlar kimse senden değerli değil.

•AKREP:Ya hep ya hiç diyosun,Senin ortan yok.Sivriliğin yüzünden başına gelmeyen kalmıyo da sonunda kazanan sen oluyosn ya,Çok kıskanılıyosun. Ayrıca duygusallığın almış başını gidiyor mutsuzluğu içine at düşmanlarını sevindirme gülmek sana yakışıyor unutma bunu.

•TERAZİ: Allahını seversen sen ne istiyorsun ya sevgilin varken yalnızlığı, yalnızken de sevgili istiyorsun bi karar ver artık. Tamam anladık Sürekli yenilik istiyosun. Elde edince de sanki 10 saat ağlayan sen değilmişsin gibi anında hevesin kaçıyo. Ayak uyduramıyoruz yeminle.

•BAŞAK: Fedakarlığı bırak artık malımsı tipler için sabır çekip durma, değmez huzurunu bozuyorsa tekmele bu kadar basit. Tanışıp,Sevmediğin insanların yanında tam bir suratsız oluyosn.Sevdiğin insanlarlayken ise sevimlilikten ıssırılası oluyosn.Aynen devam

•ASLAN: Üstünden şu gerginliği at artık alacağın bir haber ile mutlu olacaksın bazı şeyleri gözden geçirme zamanı geldi de geçiyor. Ayrıca bak her halinle Tatlılığı o kadar iyi anlatıyosun ki, burnunu yiyesimiz geliyo. Beklentileri biraz düşür tatlım. Mutsuzluk yakışmıyor sana

•YENGEÇ: Sana yine bi haller olmuş kafana taktığın şeyler o kadar da önemli değil aslında bazen akışına bırakmak lazım. Kontrol manyaklığını bırak artık. Rahat ol.Beynin çok hızlı,insanların farkedemediklerini gözlerine sokuyosun ya hayran oluyorlar sana.

•İKİZLER: Hayırdır kıpır kıpırsın aman dikkat et senin bu mutluluğunu kıskanan gözler olabilir nazara gelmenden korkuyorum. Ama gaf yapmada üstüne yok.Ama nasıl bir hava yayıyosan herkes iyi niyetini biliyo.Ayrıca insanlar bir anda silebileceğinin farkında. Devam.

•BOĞA: Kararsız günler geçiriyorsun ne yapacam ben ya diye kafayı yedin mantıklı düşünürsen doğru kararı vereceksin. Ayrıca sürekli işin var, Sürekli acelen var, hep koşuşturuyosun lan yavaş, Yetişemiyoruz. Öndesin, Öncüsün ama dur biraz, iki laf edelim.

•KOÇ: Ne zaman bir şeye elini atsan bi engel çıkıyor karşına şimdi zorlanacaksın belki ama ilerde rahatlayacaksın sık dişini. Şaşırtıyosun yine. Dengesizsin,inatçısın yavrum ama sevdiriyosun kendini. Ne suç işlesen hemen affettiriyosun. Akıllı ol ıssırırım.

*************************************************************************************************************

BU SEFER TERSTEN VERDİM BURÇLARI DEĞİŞİKLİK OLSUN DİYE

İYİ BURÇLU GÜNLER

İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin