BAŞAK BURCU 2015

2.9K 32 1
                                    

Başak burcu 2015: Sağlık Tahmini 2015

Başak burcu 2015 Astroloji yorumu, ilk evinizde Rahu konumlandığını dikkate alarak, sağlık konusunda çok dikkatli olması gerektiğini söylemektedir. Doktorunuzu düzenli olarak ziyaret edin. Aslında sağlıklı kalır iken bazı hastalık veya sağlık sorunu yaşayabilir ve acı hissedebilirsiniz. İlaçlarla birlikte bu süre içinde maneviyata yönelmeyi de Başak burcu 2015 önermektedir. Eğer daha önce 2015'in ilk yarısında hastalıkla karşı karşıya gelmediyseniz, herhangi bir hastalık olmayacaktır. Ancak ikinci yarıda bazı sağlık sorunları Jüpiter'in Rahu ve Ketu ile transit geçişi nedeniyle ortaya çıkabilir. Ölçülü bir günlük rutin ile sorunlarla stres yapmadan başa çıkabilirsiniz.

Başak burcu 2015: Aşk Tahmini 2015

Başak burcu 2015 aşk için güzel bir yıl olacağını öngörmektedir. Satürn beşinci evinizde boy gösterecek ve bu nedenle herhangi bir olumsuz sonuç olmayacaktır. İlişki inatçı tutum ve ego yüzünden etkilenebilir gibi, bu durumu önleme zamanı. Evlilik yaşında olanlar nişanlanabilir. Evli çiftlere için de bir tur görünmektedir ama yedinci evde Ketu'nun konumlanması nedeniyle, eşinizin sağlığı ile ilgili dikkatli olmak gerekir. Herhangi bir tartışmadan da kaçınılmalıdır. Yılın ikinci bölümü için de Başak burçlarının dikkatli olması gerekir.

Başak burcu 2015: Finans Tahmini 2015

Yılın ilk bölümü olumlu olacak. Sonuç olarak, gelir artırabilir. Düzenli bir gelir, birikim yapmaya yardımcı olabilir. Yılın ikinci bölümde birikim yapmak gerekir, çünkü yılın ilk bölümünde eski borçları temizlemek denenmeli. Yurtdışında çalışıyorsanız veya işiniz yurtdışı ile alakalı ise yılın ikinci yarısında bu durum dolayısıyla kazanmanız mümkün olacaktır. Genel olarak 2015 yılı sizin için istikrarlı bir mali yıl olacak.
*******************************************************************************************************************

                                                              İYİ BURÇLU SENELER BAŞAKLAR

                                                                               :)  İREM :)

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin