Yengeç Burcu 2015: Sağlık Tahmini 2015
Yengeç Burcu 2015 yılı sağlık açısından karışık sonuçlar oluşacaktır. Ciddi bir hastalık olasılığını düşünmeye gerek yok, ancak hava değişimi kaynaklı hastalıklar olabilir. Yengeç burcu 2015 burç yorumu beslenme alışkanlıklarına dikkat edilmesini, karında Satürn'ün beşinci evi etkisiyle rahatsızlık olabileceğini işaret etmektedir. Bunun dışında kulaklarda ve kollarda sorun olabileceği yorumlanmaktadır.
Yengeç Burcu 2015: Aşk Tahmini 2015
Bu yılda aşk ilişkileri olacağını Yengeç Astroloji 2015 yorumlamaktadır. Evliliği düşünenler nişanlanabilir. Evlenmek de olasıdır. Aşkın şiddeti artacaktır. Ancak, Satürn'ün beşinci evde konumlanması nedeniyle bazı sözlü tartışmalar olabilir. Aşk ve özel hayatı etkileyen küçük sorunlara izin vermeyin. Bu yıl bu küçük sorunlar önlenirse aşk ilişkileri açısından hayırlı olacaktır. Yengeç 2015 burç yorumuna göre evli çiftler çocuk sahibi olma zevkini tadacaklar.
Yengeç Burcu 2015: Finans Tahmini 2015
2015 yılı içinde bazı önemli başarıları ve ani karlar söz konusu olabilir. Piyango veya yatırımlar yoluyla kazanç olasılığı vardır. Yengeçler, 2015 yılında da para biriktirme konusunda başarılı olacaklar. İmzalayacağınız bir anlaşma büyük bir kar kazanmanızı sağlayabilir. Arazi veya mülk satın alma imkanı vardır.
*****************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU SENELER YENGEÇLER
:) İREM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...