Boğa: Herkes senin nasıl göründüğünü bilir ama çok az yada hiç insan senin nasıl olduğunu hisseder.
•Başak: Başağın ne kadar özel biri olduğunu en iyi Başak için özel biri olmayı becerebilmiş insanlar anlar.
•Koç: Bir Koç'un amacı sevgi uğruna ölmek değil, uğrunda ölünecek sevgi bulmaktır
•İkizler: Her insan Aşık olabilir ama her insan İkizler kadar sevemez.
•Oğlak: Hak etmeyen Oğlakların hayat hikayesinde figüran bile olamaz.
•Akrep: Birinden boşuna nefret etmez bir Akrep. Mutlaka sırtından vurulmuştur.
•Aslan: Dünyaları versen istediği şeyden vazgeçmez bir aslan elde edene kadar onun peşinden gider. Bize de ona helal olsun demek düşer.
•Yengeç: Sevgilisi kendisinden başka neyle ilgilenirse ilgilensin arıza çıkartır bir Yengeç. En çok ve tek Yengeçle ilgileneceksin!
•Terazi: Girdiği her hayatta dönüm noktası olur bir Terazi. Elinin değdiği herşey güzelleşir, hayatının değdiği her hayat anlamını bulur.
• Kova: Kendini Kötü hisseden bir Kovaya kendini iyi hissettirecek tek bir gülümseme var.
•Balık: Sadece Balığı sev, sadece Balığı özle, sadece Balık ilgilen, sadece Balıgın gözlerine öyle bak, sadece Balık insnaını kıskan.
•Yay: Yay aşık olduğu insanın yanından ayrıldığı an özlemeye başlar, ondan uzaklaştıkça kafayı yer, görme süresi uzadıkça çıldırır.
istek üzerine geldi 2. kitap olarak burçları yazmaya devam etmeyi düşünüyorum bilginize.
* İYİ BURÇLU GÜNLER *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...