BURÇLAR

5K 190 27
                                    

•KOÇ: Millete iyilik yapıcam diye kendini unuttuun. Heey ! kendine gel bakalım tatlı şey.

•BOĞA: Millet üzülmesin diye her şeyi yapıyorsun sonra da üzülen sen oluyorsun canım. Boşver, önemli olan senin mutluluğun

...

•İKİZLER: Çok üzülüyorsun bu aralar aşkım. Takma şunları diycem ama birazda kendin kaşınıyorsun. Yapma !

•YENGEÇ: Ulan ne iyi niyetlisin sen ya. Bu aralar hep mal tipler geliyor karşına. Sen tanıdıklarına güveneceksin bebeğim.

•ASLAN: Şansın bol tatlım bu aralar. Yeni bir aşk doğacak belli ama sen onu sevmiyorsun ki be aşkım. Hayır demeyi öğren biraz.

•BAŞAK: Hep aklını çeliyorlar. Yanındakileri dikkat et çok yılan onlar. Amaan kıskanıyorlar aşkım senii.

•TERAZİ: Çok enerjiksin, çok neşelisin. Noluyor böyle aşkım ? Yeni bir aşk mı yoksa ?

•AKREP: Ne oluyor sana aşkım, bu ne kararsızlık. Bir kendine gel bakalım. Doğru kararı vereceğinden eminim.

•YAY: İnsanlara çok fazla güveniyorsun. Fazla güven arkadaşlığı da bitirir bunu unutma. Kafanı toparla.

•OĞLAK: Biraz yalnız kalmayı dene tatlım. Çevrendekileri ne takıyorsun bırak takma onları sen aşkım.

•KOVA: Yalnız kalmayı seviyorsun ama bence fazla ileri gidiyorsun tatlım. Dur biraz, yavaşla. Asosyal olma bu kadar.

•BALIK: Yeter kendine bu kadar eziyet ettiğin. Kendine gel artık, unut şunu sen daha iyilerine layıksın.
*********************************************************************************************************************

                                                                                            İYİ BURÇLU SENELER

                                                                                                                  :) İREM :)

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin