BURÇLAR

4K 163 24
                                    


•BALIK: Mutlu olacaksın ne bileyim karşına çok başka insanlar çıkacak, çok iyi paralar kazanacaksın ve ben üstünde tepinip seni uyandıracağım rüyandan.

•KOVA: Adın çıkmış bi kere hayatım yaz aşklarının vazgeçilmezleri olarak. Sen nasıl evlencen ben çok merak ediyorum vallahi he, sen evlenmen.

...

•OĞLAK: Kıskançlık damarlarını alan bi doktor varmış Neptün'de ikamet eden bi onla görüşelim belki mutlu bir ilişki yaşarsın 65984 yıl sonra.

•YAY: 100 yaya sorduk ve 1 popüler cevap aldık; -Vazgeçmem dediğiniz şey? +Özgürlüğüm

•AKREP:"Bu kadar dert, sıkıntı sana fazla bebeğim ya ver birazını bana ver gülüm ver turşulu kurabiyem" diyeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun.

•TERAZİ: Ruh ikizini aramaya devam edersen 3'ün 1'ini almaya da devam edeceksin. Mantık olayına girsen iyi olur, olmuyo işte zorlama bebeğim. "Yalnız bırakın beni" repliği hiç kimseye bu kadar yakışmamıştı.

•BAŞAK: Allah aşkına Uranüs'e sövmeyi bırak. Ne yapıyorsan kendi kendine yapıyorsun. Odan çöplüğe dönmüş , sen titiz olurdun noldu böyle sana ?

•ASLAN: :):):):):):):):):)):):):):):):):):):)::):):):))::):)):):):)):):):) < Artık böyle olacaksın. Mutlu.

•YENGEÇ: Master'ını yalnızlık üzerine yapmana saygı duyuyorum ama iki gün sonra yalnızlık çok zor diye ağlarsan kafana kürekle vururum!

•İKİZLER: İkizler insanı hep gülsün, gülecek, gülmek zorunda, ben öyle istiyorum, başka seçeneği yok. Gülmek bir insana Bu kadar mı yakışır ulan?

•BOĞA: "Seni sabrederken görmek gerçekten ilginç oluyor lan. Nasıl becerdin? Ne kullanıyosun? İşler nasıl düzene giriyor, bi o kaldı sorun o da olur.

•KOÇ: "Ayranın yok içmeye kaykayla gidiyon balık tutmaya" demezler mi adama sevdicek? Bi kendine gel, bi işlerini hallet bırak fanteziyi .

*********************************************************************************************************************

                                                                            İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                           İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin