-ÖZEL BÖLÜM -

5.5K 162 56
                                    

•KOÇ: Sen insanları hep sev hep neşeli ol sonra şımarıp tepene çıksınlar yok ya olur mu öyle şey çıkarttığın gibi indir onları.

•BOĞA: Hay ben senin şu kararsızlıklarına bi şey diyecem ama neyse milletin söylediklerini kafana çok takıyorsun takma şu malları ya.

...

•İKİZLER: Etrafında dört dönen insanlar var yine ortamda popüler birisin ama dikkat et bazı mallar senin açığını arıyor.

•YENGEÇ: Hayırdır bu aralar biraz dalgınsın noldu sana sen bu değildin neyse düşünme artık çünkü düşündükçe mutsuz olursun.

•ASLAN: Ya bi yerinde dur sürekli gezmek tozmak istiyorsun hem sen yorulmadın mı bu kadar iyi biri olmaktan değmez ki onlara.

•BAŞAK: Sen insanların iyiliğini düşünüp onları kırmamak için elinden geleni yap sonra seni üzsünler olur mu öyle şey olamaz tabi.

•TERAZİ: Boşuna ya boşuna hep diyorum sana dinlemiyorsun bu çabaların hep boşuna değmez diye ama nerde az laf dinle safım benim.

•AKREP: Hep iyi niyetli olduğundan kaybediyorsun farkındasın değil mi farkındasın tabi bence bu kadar iyi niyetli olma.

•YAY: İnsanlara karşı sıcakkanlı ve sevecen olmak zorunda mısın illa ben anlamıyorum ki bu kadar tatlı olma nazar değer.

•OĞLAK: Duygusal hayatını çok kafana takıyorsun takmadığın zaman çok süper biri oluyorsun lütfen eski haline dön.

•KOVA: Ya sen hayatı çok boşladın bak benden söylemesi hep böyle bi eğleneyim dünya umrumda değil modundasın.

•BALIK: Sıkıntıdan napacağını şaşırdın ya ne yapsan mutlu olamıyorsun hep bi off poff sıkılmaktan bile sıkıldın nerdeyse.

**********************************************************************************************************************

ÖZEL BÖLÜM İSTEĞİ ÜZERİNE YAZDIM HA BU ARADA PERİYODİK OLARAK YAZACAĞIM ANLAMINA GELMEZ BELKİ YENİ BÖLÜM 1 AY SONRA YADA 2 AY SONRA AMA GELİR YENİ BÖLÜM BU KONUDA MERAK ETMEYİ HEPİNİZE ;

                                                                          İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                             -İREM -

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin