KOVA BURCU 2015

2.6K 31 0
                                    

Kova Burcu 2015: Sağlık Falı 2015

Kova Astroloji 2015, bu yılın sağlık açısından uygun olmayacağını öngörür. Belki de enerjinizin azaldığını hissediyor olabilirsiniz. Mide ile ilgili bazı sorunlar da öngörülmektedir, ancak beslenme alışkanlıklarınızı ölçülü olarak kontrol edilebilirsiniz. Bazı istenmeyen turlar ve iş yükü nedeniyle yorgun hissedebilirsiniz. Ama yılın ikinci yarısı olumlu görünüyor. Sağlık, bu sefer daha iyi olacak.

Kova burcu 2015: Aşk Falı 2015

Kova Astroloji 2015 burçlar göre yılın ilk bölümü aşk ilişkileri için uygun değildir. 2015 burç Kova yorumu aşk ilişkileri konularında dikkatli olmasını öneriyor. Israrcı olmayın, aksi takdirde ilişkinize zarar verirsiniz. Ama eşiniz ile yılın ikinci bölümünde keyifli vakit geçireceksiniz. Bazıları için evlilik ya da nişan söz konusu olacaktır. Genel olarak, güzel bir aşkta yoğunlaşma olasılığı görülür.

Kova burcu 2015: Finans Falı 2015

Bu yıl Kova burcu 2015 mali konular için iyi görünüyor. Çabaları içtenlikle yaparsanız para ile ilgili herhangi bir sorunla karşılaşmazsınız. Ancak ikinci ev Ketu varlığı nedeniyle biriken para, sorunları da beraberinde getirebilir. Her ne kadar sürekli gelir olması herhangi bir sorun oluşturmasa da para tasarrufu için çaba gösterilmesini kova 2015 yorumu önermektedir. Büyük yatırımlar ile ilgili konularda bilinçli olunması gerekir.

*********************************************************************************************************************

                                                           İYİ BURÇLU SENELER KOVALAR

                                                                                :)   İREM :)

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin