BALIK BURCU 2015

2.7K 38 0
                                    

Balık burcu 2015: Sağlık Yorumu 2015

Balık Astroloji 2015, sağlık açısından yıl boyunca yedinci evde Rahu Ketu yükselen olduğu için dikkat çekmek için sizi uyarır. Jüpiter, yılın ilk bölümünde beşinci evde olacak. Yani Jüpiter boy gösterecektir. Yılın ilk bölümü Balık burçları için olumlu olacaktır. Ama yılın ikinci parçasında sağlığınızı düşünmek zorundasınız. Yani, kendinizi endişelerden arındırın ve araba kullanırken dikkatli olun. Eğer beslenme alışkanlıklarına dikkat ederseniz her şey yolunda olacak.

Balık burcu 2015: Aşk falı 2015

Balık burçları için bu yıl olumlu olacak ve iyi sonuçlar elde edilecektir. Yüce Jüpiter yılın ilk bölümünde beşinci evinizde olacak. Asil ya da zengin bir kişiye aşık olabilirsiniz. Balık Astroloji 2015 evlilik ya da nişan olasılıklarından da bahseder. Eski ilişkiler üzerinde yoğunlaşabilirsiniz, ama Rahu’nun yedinci evinizde konumlanması nedeniyle geleneklerin ötesinde bir ilişki içinde de olabilirsiniz. Eski ilişkilerin yeni ilişkiler nedeniyle engellenmesine dikkat edin. Balık burcu 2015 Astroloji aile içi sorunları aşka getirmemenizi önerir.

Balık burcu 2015: Ekonomi falı 2015

Balık burcu 2015 göre işte iyi kar elde edecek ve aynı zamanda iyi tasarruf yapacaksınız. Gelir kaynakları artacak ve tasarruf yapmak mümkün olacak. Balık Astroloji 2015 burcu yorumuna göre ani bir kar olacak. Tur işinde çalışanların para biriktirmesi için çok iyi bir zaman olacaktır. Eski bir borcunuz varsa, yılın ikinci bölümünde hallolacaktır. Ama gayrimenkul yatırımlarında çok dikkatli olunmasını önerilir.

********************************************************************************************************************

                                                       İYİ BURÇLU SENELER BALIKLAR

                                                                                :)   İREM :)

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin