•KOÇ : Adam gibi biri çıktı da biz mi sevmedik diyorsun ki sonuna kadar haklısın. Aşk konularında biraz bahtsızsın. Duygusuz biri olduğunda dünyanın en harika insanısın. aferim fazla duygusal olma
•BOĞA : Evde oturmaktan perdeleri kemireceksin az kaldı. Ne kadar garipsin çık gez dolaş biraz, bu yaşına tekrar geri mi dönüceksin? Bu aralar pek bi uyuşuksun. Olaylara pozitif yaklaşman hoş ama herkes senin gibi iyi kalpli değil ki dikkatli ol.
...
•İKİZLER : Herşeyi bırakıp kaçıp gitmek istiyorsun biliyorum. Duvarlar bile üzerine geliyor. Aslında güzel bir tatil yapsan birşeyin kalmayacak. İnsanlar bencil. Sen o iyi niyetini her zaman koru fakat biraz da uyanik ol. Üzmesinler seni.Senin başarını engellemek isteyenler var onlardan kurtul. Ne istiyorsan onu yap, sokayım başkasının düşüncelerine.
•YENGEÇ: İyice yaydın sen son günlerde. Kendini bir toparlasan elinden gelmeyecek iş yok aslında. Öyle de hamaratsın. Duygusal baskı hissedebilirsin bu dönemde. Bu senin yaşamını biraz etkileyebilir. Artık bi konuda karar vermen lazım.
•ASLAN :İstemeden çevrendeki insanları üzer oldun, değmeyecek insanlar için koşturma. Biraz kendine vakit ayır. Aşk içinde farkında değilsin. Ne yaptığını bilmeyen biriyle işin olmaz.
•BAŞAK : Stresli günler geçirdin biraz sakin ol artık. İyi düşün ve doğru karar ver saçma saçma işlere girme başını ağrıtma. Çevrende sinsi şeytan insan çok. Her an sana zarar vermek için bir kenarda bekliyor onlar. Dikkatli ol oyuna gelme.
•TERAZİ : Dost canlısı. Paran varken paylaşmayı seviyorsun, elin açık gönlün bol. Bir an önce yalnızlıktan kurtul olmaz böyle. Hem Hayatın düzene girmeye başladı değil mi? Şansın öyle güzel döndü ki bu dönemin keyfini çıkar. İdda bile oynayabilirsin.parayı bulursan beni unutma
•AKREP : Çok geziyorsun çok. Ne tükenmek bilmez enerjin varmış senin. Evinde kumanda elinde oturmak hiç sana göre değil.Seni sevmeyenleri sopayla dövmek lazım. Senin gibi iyi niyetli birini kim sevmez mal bunlar. Boşver sen onları kendine bak.
•YAY : Çok sıkılmışsın sen, hayatına heyecan gerek. Aşk falan deme kim çekecek şimdi onun triplerini boşver başka bir şey bul. Sendeki bu rahatlık beni benden alıyor. Dünya yansa bana mı yanıyor diyeceksin. Böyle olduğun sürece sana kimse zarar veremez.
•OĞLAK : Bugünlerde baya şıksın pek güzelsin tü tü maşallah. Kıskanan mallar olabilir nazara gelme, Bu aralar eskileri düşünmekten uyuyamiyorsun bile. Bana sorarsan giden gitmiş kalan sağlar bizimdir. Zaten yeni aşk kapıda.
..sıkıntıları azalt sivilce yapar.•KOVA : Pek bi enerjiksin bu aralar dikkat et yorulma. Dostların her konuda sana destek oluyor ama bazıları fesat dikkatli ol. Sana arkasını dönenler nasıl da birer birer geri dönüyorlar ama. Kime değer vermen gerektiğini tekrar gözden geçirmelisin.
•BALIK : İnandığın insanlar birer birer iki yüzlü çıkıyor. Aşk durumları da moralini bozabilir ama boşver, bu kadar takma. Git kafa dağıt, eğlenmek senin de hakkın düşünmekle hayat geçmez.
********************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...