•BALIK, kimi insanların senin ruh halini anlamamakta ısrar etmeleri canını sıkabilir. Sen onları boşver, akşam yemek yiyelim mi ?
•AKREP, zorla bulunduğun ortamlarda gülmek seni geriyor, kırmak istemiyorsun patlayınca da kimse seni tutamıyor, sakin ol yavru.
...
•Yengeç, evlilik burcu hmm, abin yok dimi ? İstemeye geliyim diyorum, eve kapatıyım, sana yemek yediriyim falan, olur dimi bebeyim.
•KOVA, güzel giyinmek, beğenilmek, dikkat çekmekten hoşlanırsın, karar verirken dikkatli ol bebeyim, eziklerle çok takılma.
•TERAZİ, sevdiklerinle beraber olmak onlarla paylaşımda bulunmak, kendinle alakalı konularda konuşmaktan fazlasıyla hoşlanırsın tatlım sen.
•İKİZLER, sana senin gibi zeki biri lazım, kafa açmayan, rahat böyle, duygulu olcak bi de, kısaca yok böyle biri tatlım.
•OĞLAK, senin için ilişkilerde dengeli davranmanın önemi son derece büyüktür canım, dengesiz tiplerle en fazla 1 hafta uğraşırsın tatlı şey.
•BAŞAK, kaba hareketlerden, doğal olmayan yaklaşımlardan, laf dokundurmalardan hiç hoşlanmazsın, doğal olmak lazım seni tavlamak için.
•YAY, yalnızız ama mutluyuz falan diye tribe girmeyeceğim, ağlamak bize yalan geliyor, ne senle ne sensiz modundayız.
•ASLAN, hayatım asalet konusunda dünya markasısın, saçlara baksanıza ya, havalarda dokunabilir, herşeyin başı sağlık, sen lazımsın bana.
•BOĞA, bi enerjiksin sanki bu aralar, metro mu yedin naptın, seviyene yükselemez o sülükler, sen hayatına bak, zaten kendinin farkındasın.
•KOÇ, akşam güneşi gibisin, biraz sıcak biraz kırmızı, kıskançlığın çok hırçın, bi kere sevmezsen bir daha asla sevmezsin.
****************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...