BOĞA BURCU 2015

4K 51 2
                                    

Boğa Burcu 2015: Sağlık Falı 2015

2015 yılında Satürn'ün ilk evinizde boy göstermesi nedeniyle sağlık konularında inişler çıkışlar olabilir. Rahu'nun konumu beşinci evde olduğu için mide rahatsızlıkları olabilir. Bu nedenle diyeti kontrol altında tutmak gerekir. Ayrıca, arabayı dikkatli sürdüğünüzden emin olun. Boğa Astroloji 2015 burcu uygun olmayan gezileri de engellemenizi öneriyor. Evde sağlıklı bir ortam sağlamak, bu Rahu etkisini azaltmaya yardımcı olacak, sağlığınız iyi kalacaktır.

Boğa Burcu 2015: Aşk Falı 2015

2015 yılı için Boğa Astroloji 2015 tahmin ettiği gibi aşk ilişkileri olumlu olacak. Ergenler ve gençler arzu etmiş oldukları insanı bulacaklar. Yüksek düzeyde ve sosyeteden birisine ilgi duyacaksınız. Her ne kadar Rahu beşinci evde işaret etse de parlak ve sihirli dünyanın çekiciliğine kapılacaksınız. Sonuç olarak, eşinize yalan söylemeye başlayabilirsiniz. Ancak, bunlara kapılmayı önleyerek ilişkinizi kaybetmeyi önleyebilirsiniz. Sadece bu değil, aynı zamanda aşağılanma ile de yüzleşmek zorunda kalabilirsiniz. Yedinci evinizde olan Satürn, sevdiğiniz veya partnerinizle inatlaşmamanızı öngörür. Küçük şeylerin sizi rahatsız etmesine izin vermeyin. Partnerinizin sağlığına bakın.

Boğa Burcu 2015: Finans Falı 2015

Boğa Burcu 2015 yorumu, 2015 yılının mali konularda iyi olacağını öngörür. Para biriktireceksiniz. Küçük kardeşiniz veya bir arkadaşınız yarar sağlamanız konusunda yardımcı olduğunu kanıtlayabilir. 2015 yılında bazı beklenmedik paralar kazanabilirsiniz, ancak Boğa Astroloji 2015 yorumu kumar ve piyango gibi yöntemleri tavsiye etmez. Aksi halde bazı kayıplar yaşanabilir, dikkatli olunmalı. Yılın ikinci yarısında yurt içi konularda biraz para harcayabilirsiniz. 2015 Astroloji yorumu bir ev veya araba satın alabileceğinizi gösteriyor. Genel olarak, 2015 olumlu sonuçlar doğuracaktır.

*****************************************************************************************************************

                                                                          İYİ BURÇLU SENELER BOĞALAR

                                                                                                :)   İREM :)

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin