BURÇLAR

5.4K 218 38
                                    

Koç, aksi değildir. Sadece o an için, ona dünyanın en gereksiz varlığı gibi gözükebilirsiniz, damarına basmayın.

•Boğa, kadını erkeklerin beğenisini ve ilgisini çekmekten rahatsız olur. O sadece sevdiği adam tarafından beğenilmek ve ilgi duyulmak ister.

...

•İkizler,i tek bir şekilde etkileyebilirsiniz: Açık sözlü olun. Onun için duygularını ifade edebilecek kadar cesur insanlar çekicidir.

•Yengeç burcu karakteri çok güçlüdür ne yaşarsa yaşasın eskisinden daha iyi bir şekilde hayata döner.

•Aslan'la inatlaşmayın. Sırf susmanız için fikrinizi kabul etmiş gibi yapıp bildiklerini okumaya devam eder.

•Başak, Başak'lar olarak şu sıralar ne yaptığımızı pek bilmiyoruz gibi. Yani bir şeyler yapıyoruz ama hayat boş geliyor, sıkıldık sanırım

•Terazi,ler geceleri wc ya da su içmeye kalktıklarında uykuları kaçmasın diye gözlerini açmaz, el yordamıyla hareket ederler

•Akrep, Pişman olacağını bilse bile Akrep içinden geleni yapacaktır. Çünkü bilir içinden geçeni yapmazsa daha çok pişman olacaktır.

•Yay'ların ayrı bir havası vardır; konuşmasıyla, yürüyüşüyle, bakışıyla, çekiciliğiyle ben burdayım diyen

•Oğlak, Bir oğlak uyandığında sizinle konuşuyorsa onu sakın kaçırmayın. Onlar uyandıklarında çok aksi olur, uzun süre konuşmazlar.

•Kova, Bir kahvenin 40 yıl hatırı var mı bilmem ama KOva'lara yaptığınız iyiliğin sonsuza dek hatırı var. Asla unutmaz. Ne iyiliği, ne kötülüğü.

•Balık, Kimse bir Balığın hayatında vazgeçilmez değildir, bir anlık sinirle bile hayatındaki herkesi silebilir..

*********************************************************************************************************************

                                                                           :)  İYİ BURÇLU GÜNLER :)

                                                                                                     İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin