ASLAN BURCU 2015

3.1K 40 0
                                    

Aslan Astroloji 2015: Sağlık Tahmini

Aslan 2015 burcuna göre bu yıl sağlık ile ilgili çok uygun değildir. Bu nedenle, Aslan Astroloji 2015 yorumu planlı alışkanlıklar edinilirse ve yaşam tarzı benimsenirse iyi olur der. Bu dönemde maddi sorunlar ve rekabet yüzünden zihinsel strese girmeyi engel olmalısınız. Aslan Astroloji 2015 beslenme alışkanlıklarınızı denetlemenizi önerir. Yıldızlarınıza bakıldığında özetlenecek olursa, rahatsız eden doğal olaylar karşısında kenarda durmalısınız, aksi takdirde sağlığınız etkilenir. Aslan burçları 2015'te, aynı zamanda dikkatli araba kullanın ve gereksiz seyahatlerden kaçının.

Aslan Astroloji 2015: Aşk Falı 2015 Yorumu

Yönetici gezegeniniz Jüpiter beşinci evinizde kalacaktır. Sonuç olarak, aşk ilişkilerine uyumluluk gelecek. Ancak, Aslan Astroloji 2015 yılın ilk yarısında on ikinci evdeki Jüpiter'in transiti nedeniyle, sevdiğinizden uzağa gitmek zorunda kalacağınızı öngörür. Kartlarınızda, uzakta yaşayan birisine aşık olmanızın söz konusu olduğu yer almaktadır. Gençler sosyal web siteleri aracılığıyla birilerine aşık olabilir. Cazibe ve aşk kokusu yılın ikinci bölümünde devam edecek ve aşk ilişkilerinde uğur görülecektir. Aslan burçlar 2015 Astroloji yorumuna göre bu dönem aşk, nişan ve evlilik için mükemmel bir dönemdir.

Aslan Astroloji 2015: Finans Yorumu 2015

Rahu'nun ikinci evde olması ve Satürn'ün dönemi (iki buçuk yıllık dönem) nedeniyle, aslan 2015 burcu 2015 yılında mali konuların çok dikkatle ele alınması gerektiğini söylüyor. Beklenmedik masraflar banka hesabınızı rahatsız edebilir. Şimdi bu durumun farkında olarak; Bu nedenle, para toplamak ve birikim yaparak önceden önlem almak iyi olur. Buna karşılık yılın ikinci yarısında koşullar daha iyi olacaktır, ama bilinçli olmak şartıyla. Masraflar yüzünden para akışı söz konusu olacaktır ve bu nedenle bu durumu kontrol altında tutmak gerekir.
**********************************************************************************************************************

                                               İYİ BURÇLU SENELER ASLANLAR ,

                                                                        :) İREM :)

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin