BURÇLAR

3.7K 169 25
                                    

♈ KOÇ BURCU istemediği hiç bir şeyi zorla yaptıramazsınız.

♉ BOĞA BURCU gönlü yücedir, asla büyüklenmez. Herkese eşit mesafede yaklaşır.

♊ İKİZLER BURCU kendine has bir ağırlığı vardır, bu yüzden herkese yüz vermez. Ağırdır sevmeleri her yürek taşıyamaz.

...

♋ YENGEÇ BURCU aşk, sevgi, arkadaşlık, kıyafet vs gibi konularda oldukça seçicidir.

♌ ASLAN BURCU aklındakini yapamazsa uykuları kaçar.

♍ BAŞAK BURCU çevresi haset insanlarla doludur. Daima kıskanılandır, çekemeyenleri oldukça fazladır.

♎ TERAZİ BURCU ciğeri 5 para etmez insanlara değer verdiği için samimiyeti suistimal edilip, yarım bırakılmıştır.

♏ AKREP BURCU bence hiç kimse akrep'in öfkesinden nasibini almak için şansını zorlamasın.

♐ YAY BURCU kızgınlığı geçene kadar yaklaşmamanız tavsiye edilir.

♑ OĞLAK BURCU bekletilmekten nefret eder. Ama kendisi bazen bekletir.

♒ KOVA BURCU kendini garantiye almadan asla bir işe başlamaz. Yaş tahtaya basması zordur.

♓ BALIK BURCU kimsenin lafıyla hareket etmez. Çünkü kendi bildikleri onu asla yanıltmaz. Aşk konusu hariç.

********************************************************************************************************************

  FİNALE SON 9. BÖLÜM  :)

                                                                                İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                                                      İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin