BURÇLAR

4.4K 192 19
                                    


•KOÇ : Hiç kimsenin bilmediği şeyler saklıdır bir Koç'un içinde. Yalnızca kendi bilir ve yalnızca kendi yaşar.

•BOĞA : Bir Boğa hayatında kötü şeyler yaşayabilir. Fakat kötü şeyler onun güçlenmesi içindir. Düşer, toparlanır, kalkar ve daha güçlü olur..

...

•İKİZLER : Her şeyi unut ama bir şeyi asla unutma. İkizler'i ne kadar üzersen sen de en az o kadar üzüleceksin. Çünkü o karşılıksız bırakmaz.

•YENGEÇ : Bir Yengeç aşk yaşatıyorsa doruklarda yaşatır. Bir başkadır O'nun yaşattığı aşk. Diğerlerinden çok daha farklı çok daha özel..

•ASLAN : Bir Aslan kafasına koyduğunu şeyi mutlaka yapar. Kim ne derse desin umursamaz. Bu yüzden inançları da çok kuvvetlidir Aslan'ların.

•BAŞAK : Bazen katırların bile kıskandığı kadar inatçı olabilir Başak'lar..

•TERAZİ : Kolay kolay kimseye güvenmez bir Terazi. Sana güveniyorsa seni bir başka seviyor demektir.

•AKREP : Kendini asla bir Akrep için vazgeçilmez sanma. Akrep bir anda sevdiği gibi bir anda vazgeçedebilir. Bu yüzden O'nu hep hak et !

•YAY : Sıkılgandır ama aşık olduğu kişiden sıkılmaz bir Yay. Tabi bunun için önce aşık olması lazım

•OĞLAK : Boş konuşan insanlara tahammülü yoktur Oğlak'ın. Sinirlilerdir zaten bir de boş konuşup iyice sinirlendirmeyin Oğlak'ları.

•KOVA : Ailesi için bile özgürlüğünden taviz vermeyen Kova, aşık olduğu kişi için bu tavizi bolca verir ve sonradan genelde pişman olur.

•BALIK : Doğruları söylemek ister bir Balık. Ama sevdiklerini kırmaktan korktuğu için dobra olamaz çoğu zaman. Böyledir işte Balık.

********************************************************************************************************************

                                                                           İYİ BURÇLU GÜNLER

                                                                                               İREM

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin