•BALIK : Doğruları söylemek ister bir Balık. Ama sevdiklerini kırmaktan korktuğu için dobra olamaz çoğu zaman. Böyledir işte Balık.•KOVA : Ailesi için bile özgürlüğünden taviz vermeyen Kova, aşık olduğu kişi için bu tavizi bolca verir ve sonradan genelde pişman olur.
...
•OĞLAK : Boş konuşan insanlara tahammülü yoktur Oğlak'ın. Sinirlilerdir zaten bir de boş konuşup iyice sinirlendirmeyin Oğlak'ları.
•YAY : Sıkılgandır ama aşık olduğu kişiden sıkılmaz bir Yay. Tabi bunun için önce aşık olması lazım
•AKREP : Bir kere nefret ettiği kişiyi bir daha sevemez bir Akrep. Akrep kini diye bir şey var. Allah korusun..
•TERAZİ : Üzülmeye hiç gelemez bir Terazi. O'nu sürekli olarak üzersen seni hayatından çıkarmayı kafasına mutlaka koyar..
•BAŞAK : Yılışık insanlara tahammülü yoktur. Öyle insanlar Başak için nefes almaması gereken kişilerdir
•ASLAN : Çıkarcı insanlardan fazlasıyla nefret eden Aslan'lar, zamanla bütün çıkarcıları hayatından bir bir çıkartır. Nettir bu konuda.
•YENGEÇ : Asla kendisinden ödün vermeyen bu insanları değiştirmeye çalışmak boşadır. Olduğu gibi kabul edilmesi gereken güzide insandır yengeç.
•İKİZLER : İkizler'i kısıtlamaya çalışmak yapacağınız en büyük aptallık olur. Kendisi, neyi yapıp neyi yapmayacağını iyi bilir zaten..
•BOĞA : Nettir bir Boğa. Varsa hep vardır, yoksa hiç yoktur.
•KOÇ : O'na karşı dürüst olamazsanız, hayatında da olamazsınız. Çünkü Koç için bir ilişkinin harcı kesinlikle dürüstlüktür..
*******************************************************************************************************************
BURÇLARIN KAPAĞI İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM :*
İYİ BURÇLU GÜNLER
:) İREM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...