KOÇ BURCU
"Koç" olabilecek en iyi dosttur yeter ki samimiyetinize inansın sizi asla yarı yolda bırakmaz.
BOĞA BURCU
Bazı şeylerin devamı yoktur "boğa" için; bittiği yerde kalır.Yaşanan zaten yaşanmıştır.Yaşamaya değer hiçbir şey kalmamıştır…
İKİZLER BURCU
Bir "ikizler"in aşkı gerçeğin ta kendisidir. Dokunamazsın ama dibine kadar hissedebilirsin.
YENGEÇ BURCU...
Karşısındaki insanın yüzünü güldürmeyi de bilir "yengeç", burnundan getirmeyi de. Hangisini hak ettiğine kalmış.
ASLAN BURCU
Bir "aslan"ın sana olan sevgisinin değişmesini istemiyorsan. Seni seven bir "aslan"ı değiştirmeye çalışma. Olduğu gibi kabul et.
BAŞAK BURCU
Zamana bırakmaktan nefret eder bir "başak". "Ne olacaksa olsun" der üstüne gider.
TERAZİ BURCU
En ufak bir şüphe "terazi"yi sizden uzaklaştırır. Bu yüzden her şeyinizle ona karşı net ve açık olun.
AKREP BURCU
Kendi mutluluğunu bir kenara bırakıp çevresindeki insanların mutluluğunu düşünecek kadar asil bir yüreğe sahiptir "akrep"ler.
YAY BURCU
Bence her insan ölmeden önce bir kez "yay" tarafından sevilmeli ve bir "yay"ı deli gibi sevmeli.
OĞLAK BURCU
Başkaları için yanlış olsa bile, kendi doğru bildiğini yapar bir "oğlak".
KOVA BURCU
"Kova" sevince her şeyi 2 kişilik düşünür. Bu sebepten bir "kova"ile mutlu olmak için "Ben"demeyi bırakıp "Biz"demeyi öğrenmen gerek.
BALIK BURCU
"Balık" bir şeyi gerçekten isterse; adamın ağızından girer, burnundan çıkar dediğini yaptırır, istediğini alır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...