•BALIK : İçindeki çocuk hiç ölmesin. Hep yaşat onu. Despot olma tatlı ol böyle çok daha güzelsin.. Güzellik meleğim benim çok hassassın. Dokunsalar kırılacaksın. Anlıyorum seni, yapın bu ama biraz daha güçlü olmayı denemelisin..•KOVA : Cazibenle ortalığı yakıyorsun. Gözler yine senin üzerinde. Nazara gelebilirsin, dikkat et. ama hep affediyorsun çünkü seviyorsun. Ama kabul edilmez bir yanlış yaptığında canını okuyacak kadar piskopatsın. De...li ruhlu seni..
•OĞLAK : Mutlu olmak istiyorsun ama buna engel olanları hayatından çıkartacak kadar güçlü değilsin. Çünkü onlar en çok sevdiğin kişiler.. ama bu aralar kendine ait küçük bir dünyan var. Ve o dünyada kendini huzurlu hissediyorsun. Başkasının girmesine izin vermemelisin..
•YAY : Değer verdiğin insanları sorgulamalısınız. Çünkü bazıları o değeri hiç haketmiyor. Akıllısınız zaten işinizi bilirsiniz siz ve bir o kadar kimsenin göze alamayacağı fedakarlıkları yapacak kadar cesursun. Ve bir o kadar da asil.
•AKREP : Yokluğunu her zaman hissettiriyorsun sevdiklerine. Varlığın onların mutlu olma sebebi. Kötü giden bir şey yok. Aynen devam. Arkandan konuşanlar var ama yüzüne bir şey söyleyecek kadar cesaretleri yok. Hem kıskanıyorlar hem de korkuyorlar senden..
•TERAZİ : Yine pişmansın ama yine olsa yine aynı şeyi yapacaksın; Fazla değer vereceksin.. Verme. Yapma bunu kendine. Kırmıyım kırmıyım diye uğraşıyorsun ama bazıları resmen " Yalvarırım beni kır." diye rica ediyor. Sen de dayanamıyorsun..
•BAŞAK : Düşünsel olarak yoğun bir zamandan geçiyorsun. Her şeyi kafaya takıp kendini yorma. Çünkü umursamadığın kadar huzurlu olacaksın.. Ayrıca sendeki ne bu kıskançlık ?? Tamam seviyorsun anlıyorum ama bu kadar da kıskanılmaz ki. Kendine zarar verirsin böyle giderse !!
•ASLAN : Rol yapmıyorsun neysen osun. Kişiliği oturmuş bir karakterin var. Bu yüzden taktir ediyorum seni. ayrıca balım ikiyüzlü insanlara tahammülün yok. Bu ara etrafında oldukça fazlalar ve sen de bunun farkındasın. Hadlerini bildirmen lazım..
•YENGEÇ : Seni dinleseler haklı olduğunu anlayacaklar ama işte işlerine gelmiyor bazılarının. Olsun, sen seni bil yeter Yengecim..
♊ İKİZLER : Sevdiğinizi tamamen sahiplenmek istiyorsunuz. Ya her şeyimle seninim demeleri lazım ya da ben yokum demeleri. Çünkü ortası yok.. ama bazen de sevdiklerini kendinden fazla umursuyorsun. Olan sana oluyor. Ne olacak böyle bilmiyorum fedakar yüreklim benim.
•BOĞA : Parfümlere karşı zaafı olan bu insanlar, sevdiği kişinin kokusunda huzur bulur, yumuşar, sakinleşir, erir, biter. Sevmediğin insanlara karşı buz gibisin. Ama sevdiklerinin yanında öyle güzel eriyorsun ki, hiç gitme hep kal istiyorlar..
•KOÇ : Seni etkileyebilecek çok az insan var bu hayatta. Herkese tav olacak kadar basit değilsin. Bu yüzden gerçek Aşk'ı geç bulabilirsin, ayrıca herkese gider koyacak kadar manyak bir ruhun var. Hak edene haddini çok iyi bildiriyorsun. Bunlara rağmen aşırı seviliyorsun canım.
***************************************************************************************************************************
İYİ BURÇLU GÜNLER
İREM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...