Evet , bugün sizlere Çin burçları hakkında okuduğum ve dikkatimi çeken kısmı özelliklerinin uyuşmasıydı sizde multimedia da ki resime bakarak kendi Çin burcunuzu bulabilirsiniz;
Çin yılı 4 Şubat'ta başlar. Başlayan her yıl Çin astrolojisine göre Buddha 'nın davetini kabul eden 12 hayvandan birini simgelemektedir.
Fare;
Fareler hırslı, etkileyici, akıllı ve bencildirler. Genellikle iş yaşantılarında başarılı olurlar.
Öküz;
Öküzler dürüst ,güvenilir ve kibardır. Sabırları ve çok çalışmaları onlara başarıyı getirir.
Kaplan;
Kaplanların kararlı ve çoşkun, üstün bir yapıları vardır. Mevcut potansiyellerini beklenmedik durumlarda sergilerler
Tavşan;
Tavşanlar genellikle cömert ve arkadaş canlısıdır. Yaşadıkları ortamda ilgi çekmeyi severler.
Ejderha;
Ejderhaların Enerjik bir yapıları vardır. Hevesli ve kendine güvenen kişilerdir.
Yılan;
Her zaman kontrol altında olmayı severler. Muhafazakar bir yapıları vardır.
At;
Atların özgür, güvenilir ve güçlü bir yapıları vardır. Genellikle dürüst ve sadık kimselerdir. İyi bir politikacı yahut araştırmacı olabilirler.
Keçi;
Çok sabırlı kişilerdir. Baskı altında kendilerini kontrol altında tutmayı iyi bilirler. Takım çalışmasının aranan kişiliklerindendir.
Maymun;
Çin astrolojisine göre şanslı burçlardan biri de maymundur. Büyük bir mental enerjiyle doğarlar. Doğuştan çabuk öğrenme yetenekleri vardır. Üretken kişilerdir.
Horoz;
Horozlar yürekli ve kahraman kişilerdir. Şarkı söylemeyi ve müzik dinlemeyi severler. Hayal güçleri çok gelişmiştir.
Köpek;
Köpekler dürüst ve arkadaş canlısıdır. Çin astrolojisinin candan (samimi) burcu olarak tanımlanırlar.
Domuz;
Domuzlar cömert ve toleranslıdır. Barışçıl ve faziletli yapıları ile sevilen kişilerdir. Genel amaçları insanlar içerisinde en iyisi olmaktır.
http://www.bilgilersitesi.com/cin-burcu-nedir-cin-burclari-hakkinda-bilgi.html
Çin burçları hakkında bilgiyi bu site yardımıyla aldım. Beğendiyseniz ve devamını istiyorsanız yorum ve oylamayı unutmayın ツ.
İYİ BURÇLU GÜNLER
İℛEℳ ☠
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...