♈ Koç: Gülümse, sarıl Koç'a, burnunu ensesine dayayıp çek içine kokusu...nu ve öp. Bırak Dünya ne tarafa dönerse dönsün.
♉ Boğa: Hiçbir Boğa gerçek aşka kayıtsız kalamaz. Çünkü Boğalar birini gerçekten sevmenin ne demek olduğunu çok iyi bilirler.
♊ İkizler: Kendini uyanık sanan insanları bile istese ayakta uyutacak zekaya sahiptir İkizler.
...
♋ Yengeç: Yarı yolda bırakıp sonra geri dönmek isteyenin çektiği acıya da anlattığı masallara da inanmaz bir Yengeç.
♌ Aslan: Bir Aslana ne yapması gerektiğini söyleyen Aslana karşı hiç yapmaması gereken bir şey i yapmış oluyor aynı zamanda.
♍ Başak: Bir Başağa yalan söyleyen bir daha söylememesi gerektiğini acı acı öğrenir.
♎ Terazi: "Yokluğunu kaldıramıyorum" diyen bir Terazi'ye Varlığını dibine kadar yaşatan erkeğe Adam denir.
♏ Akrep:Birine aşık olmak başka bir şey . Bir Akrep'e aşık olmak başka bir şey . Fark var!
♐ Yay: Hak edene cevap verir, hak edene açıklama yapar, haketmeyene "Sana ne!" der geçer hiçbir şey anlatmaz bir Yay.
♑ Oğlak: Oğlaklar için her zaman Zeki diyorum ya. O bile az.
♒ Kova: Bir Kovanın aşık olması için karşısındakinin; aklı aklına, kalbi kalbine ve en önemlisi teni tenine uyacak.
♓ Balık: Aşkıyla karşısındaki insana anlam katar bir Balık ve hayatının tüm anlamı olur.
***************************************************************************************************************
ARKADAŞLAR SINAVLAR SEBEİYLE GİREMEYEBİLİRİM AFFEDERSİNİZ AMA TELAFİ EDERİM
İYİ BURÇLU GÜNLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...