•KOÇ baktı olmuyor, yerin altını üstüne getirir yinede oldurur. Koç lan bu, kafaya bişey taktımı ya olacak yada olacak.•BOĞA için güven sevgiden daha önemlidir. Deli gibi aşık olsa bile karşısındaki güven veremiyorsa asla sürdürmez ilişkiyi, bitirir
...
•İKİZLER: Bilim adamlarının araştırmasına göre İKİZLER'den şikayet edenler aslında kendisinden en çok şikayet edilen kişilermiş.
•YENGEÇ: Bu saatten sonra sizde fırtına kopsa bile YENGEÇ'te yaprak oynamaz artık
•ASLAN, insanlar 3'e ayrılır... Sıcak kanlı, Soğuk kanlı ve KANSIZ... ve hepte üçüncüsü Aslan'a denk gelir.
•BAŞAK diyorki: "bazen seni ne kadar çok sevdiğimi göremeyecek kadar salak olduğunu düşünüyorum."
•TERAZİ boynu bükük duruyorsa eğer, içinden öyle geldiği için değil, yüreğinden gidenler olduğu içindir
•AKREP hayatındaki bazı insanlar 20'lik diş gibi dimi... varlığı da yokluğu da bi halta yaramıyor canını acıtmaktan başka
•YAY: "Oysa defalarca sormuşlardı büyüyünce ne olacaksın diye... ''Mutlu" diyemedik, çocuktuk akıl edemedik..."
•OĞLAK öfkeliyken bile onun gözlerinin içine bakıp "seni seviyorum" diyebiliyorsan sen bu aşkı hakediyorsun.
•KOVA kimsenin peşinden koşma, insansa beraber yürürsünüz zaten.
•BALIK seni üzen insanları önemsememeye başladığın anda, seni mutlu edenlerin değerini daha iyi anlayacaksın.
*********************************************************************************************************************
ASLINDA YENİ BÖLÜMÜN GELMESİ GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNDÜM VOTE SAYISI GEÇSEDE BENCE GELMELİYDİ YORUMLARINIZ ÇOK GÜZEL VE BU KİTAPINDA BİR SONU OLMALI AMA BEN YİNEDE ÖZEL BÖLÜM YAYINLAMAYI DÜŞÜNÜYORUM YANİ BU FİNAL YAPMAM KİTABIN BİTTİĞİ ANLAMINA GELMİYO . ŞİMDİ HEPİNİZE AYRI AYRI TEŞEKKÜR EDERİM YORUM YAPMANIZ , VOTE YAPMANIZ VE EN ÖNEMLİSİ BENİM İÇİN KİTABIMI BEĞENMENİZ BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİYDİ BUNU ANLATAMAM ....
KİMİNİZ GERÇEKTEN İSTEYEREK OKUDUNU KİMİNİZ SADECE OKUDU BENCE YANİ BUDA BELLİ AMA HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMM :) KENDİNİZİ TANIMANIZA YARDIMCI OLAN ASTROLOJİ YARDIMIYLA SİZE YARDIMCI OLABİLMİŞİMDİR İNŞALLAH . HEPİNİZİN HAYATINDA GERÇEKTEN İYİ İNSANLARLA KARŞILAŞMANIZI VE MUTLU OLMANIZ DİLEĞİMLE ........
HEPİNİZE İYİ BURÇLU GÜNLER...
:) İREM :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Non-FictionYou can' t depend on your eyes when your imagination is out of focus. - Hayal gücünüzün ayarı bozuksa, gözlerinize güvenemezsiniz . ℛℰℳℰℒ İK ➀ ...