Do rozdziału dołącza _Bambusek_. Sama mnie o to poprosiła. Pozdrawiam :3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
P.O.V Willow
Obudziłam się o 9:00. Ubrałam się w Niebieską bluzkę do kolan z krótkim rękawem, spodnie były koloru czarnego ale były krótkie. Skarpetki założyłam białe. Uczesałam się w kucyk. Po chwili dostałam sms. Był on od mojej kumpeli Bambusek. Mieszka ona w mieście w którym mieszkałam zanim zginełam. Ona wie że nie żyjemy. Ale wracając. Nasza konwersacja wyglądała tak:
Babusek: Hejka Willow. Mam wolny czas. Zastanawiałam się czy nie mogłabym u was zanocować na kilka dni?
Willow: Hejka. Jasne. Spytam się tylko mamy.
Tutaj się kończy nasza wymiana zdań a ja poszłam do mamy się spytać czy może u nas nocować. Mama powiedziała że może. Dlatego napisałam jej na szybko że może. Po chwili odpisała mi że będzie za godzine i 30 minut. Ja ten czas przeznaczyłam na zabranie siostry do Toy Freddy Pizza gdzie rozmiawiałam z siostrą i Chicą o tym kogo spikniemy. Wyszło na to że spikniemy(Wszystkie osoby którę w shipach są pierwsze jak n.p. Nightmare i Chris to Nightmare jest na górze. Jakby było Chris i Nightmare to Chris by był na górze. dop. Autorki) Lolbit(Male) i Funtime Foxy(Male). Old Freddy i Old Foxy. Mangle i Toy Chica. Freddy i Bon Bon. Dostałam sms'a od Bambusek że jestw naszym domu.
- Dziewczyny zaraz wracam - Mówiąc to zmieniłam się w Shadow Bonnie i teleportowałam się do naszego domu. Gdy tylko zobaczyłam Bambuskę (Jakby co to ja nwm jak to odmieniać więc tak to wychodzi dop. Autorki) od razu złapałam ją za ramię a następnie teleportowałam się do ,,Parts&service". Gdy tylko Bambusek się odwróciła przytuliłyśmy się.
- Hejo - Powiedziała.
- Hejka. Słuchaj mamy z Eli i Chicą taki plan żeby bobawić się w swatki - Powiedziałam i zaczełam jej tłumaczyć co i jak. Po chwili teleportowaliśmy się do domu z Eli i Bambusek. Ja miałam jeszcze jeden plan.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Słów:312 (Bez notatki)
Hejka. Jak tam rozdział? Mam dwie krótkie informacje:
1. Bambusek zostaje dopuki nie spikne wszystkich postaci wymienionych i jeszcze jedną parę.
2. Zrobie Ask or Dare. Można dać pytanie lub wyzwanie do zarówno postaci jak i do mnie. Pytania trzeba zadać poprzez komentarz
To tyle. Pa
~ Wolfie
CZYTASZ
One of us || FNAF Afton Family ||
FanficTOM 1 - Willow musi zmagać się z wieloma śmiesznymi i smutnymi sytułacjami ale z pomocą rodziny i przyjaciół da rade. Prawda?... TOM 2 - Willow udało się znaleść drugą połówke a może jednak drugie połówki? Otwiera własną pizzerie i zmaga się z kilko...