Miesiąc Puźniej
P.O.V Willow
Minął miesiąc od kiedy uderzyłam się mocno w ścianę. Aktułalnie teraz rzadko przesiaduje w domu i częściej wychodze do pizzeri. Ogólnie wszystkie pizzerie są teraz w cricus baby pizza world. Po prostu są na innych piętrach. Przyjaźnie się z wszystkimi animatronikami. Wymienić wam moje ulubione osoby z każdej grupy? Proszę bardzo: Z Old'ów moim ulubieńcem jest Chica. Z Toy'ów jest Marian. Z Phatom'ów moim ulubieńcem jest Phatom Chica znana mi również jako arbuz. Z Nightmarów to chyba Nightmare i Goldie ale bardziej z Goldiem się kumpluje. Z Funtime'ów to Lolbit.
- Hej Willow żyjesz? Halo? Ziemia do Willow - Mówił Nightmare. Zapomniałam że siedze u Chris'a w pokoju i pilnuje czy śpi. Sama nie spałam dużo ale trudno. Dzisiaj nie mieliśmy ,,Nocki". Nasz kochany tatuś postanowił że życie strażnikowi utrudniać będziemy dopiero na nocy 4. Jestem z tego powodu zadowolona. Bo mam przynajmniej pewność że ten gnojek pujdzie spać.
- Żyje, żyje. Coś się stało? - Zapytałam.
- Nic. Po prostu sprawdzam czy żyjesz. - Powiedział Nightmare. Spojrzałam na zegar w pokoju. 3:30. Chris nadal spał więc tak jakby nie potrzebowałam na niego patrzeć. Tak wiem że Chris jest ode mnie starszy ale z naszej dwójki ja jestem tą odpowiedzialniejszą. Chris powoli zaczął się przebudzać. Najpierw spojrzał na mnie a następnie na Nightmara.
- Czy wy patrzeliście jak śpie? - Zapytał. Skinełam głową w odpowiedzi na tak.
- Przecież ci mówiłam że po pilnuje byś poszedł spać.- Powiedziałam. Nagle ziewnełam. Dobra byłam zmęczona ale dla mnie jest ważniejsza rodzina niż sen.
- Willy czy ty spałaś coś w ogóle? -Zapytał Chris. Co mam powiedzieć?! Mam mu powiedzieć że pilnuje czy śpi od 8 dni co on wie ale że w dzień nie śpie? W dzień robie swojego animatronika no i pomagam tacie oraz Mike'owi w naprawianiu ich. Cała rodzina oprócz Chris'a nie wie że nie śpie w nocy.
- Śpie, śpie. W dzień odsypiam. - Powiedziałam by się nie martwił.
- Teraz idę właśnie do siebie by pujść spać. - Powiedziałam. Tak naprawde to szłam do mojego pokoju tylko by pobudować mojego animatronika.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Słów:336( Bez notatki)
Hej. Chcecie bym podała wam strone gdzie możecie zagrać w FNAF 2 i 4?
Napiszcie w komentarzach. Ja się narazie żegnam. Do widzenia czytelniku/czytelniczko.
~ Wolfie
CZYTASZ
One of us || FNAF Afton Family ||
FanfictionTOM 1 - Willow musi zmagać się z wieloma śmiesznymi i smutnymi sytułacjami ale z pomocą rodziny i przyjaciół da rade. Prawda?... TOM 2 - Willow udało się znaleść drugą połówke a może jednak drugie połówki? Otwiera własną pizzerie i zmaga się z kilko...