TOM 2: Rozdział 23

57 5 3
                                    

Na szczęście nie zabił bo magicznym sposobem przeteleportowaliśmy się do jakiegoś pomieszczenia. Byli tam originalna czwórka, Toy'e, Nightmare oraz Goldie, a przede wszystkim cała moja rodzina. Nawet mama. Podbiegłam do niej i przytuliłam. Reszta mojego rodzeństwa zrobila to samo.
- Oh jak dobrze znowu was widzieć dzieci - Powiedziała uradowana
- Witam! Dzisiaj zagramy w gre o nazwie kto zna Willow lepiej! Oto grupy. Freddy, Chica, Bonnie oraz Foxy jako Original Four. Toy Freddy, Toy Bonnie, Toy Chica, Mangle oraz Puppet jako Toy's. Michael, Elizabeth oraz Chris jako Rodzeństwo. William i Mrs. Afton jako Rodzice. I na koniec Nightmare oraz Goldie jako partnerzy. Willow zajmij miejsce na podium- Powiedziała Wolfie przez megafon. Ale gdzie były megafony to już nikt nie wie. Każdy udał się do ,,innego pokoju". Tak naprawde udali się za ściane by inni nie sciągneli odpowiedzi. W mojej dłoni pojawila się nagle kartka. Byly na niej pytania które mam zadać. Choć pierwsze nie wydaje się za ciekawe.
- Czy jestem w ciąży? - Zadałam pytanie. Original Four wypisało na kartce ,, Tak mówiłaś nam o tym" Toy's napisali ,, Nie". Rodzice byli innych zdań. Mama napisała nie a tata tak. Rodzeństwo napisało ,, Oczywiście że tak" ale wystarczyło spojrzeć na Chris'a oraz Mike by wiedzieć że tata nie pokazał im testu u to że Liz to napiasała. Za to Night i Goldie wyglądali na zszokowanych ale na kartce napisali ,, Nie wiemy"
- Tak. Jestem w ciąży... - Powiedziałam z zażenowaniem. Mama chyba cieszyła się na zostanie babcią. Michael i Chris to już szykują się do mordu. Toy's się nie przejeli, jedynie Toy Chica była podekscytowana. Nightamare oraz Goldie byli zszokowani ale ich miny wyglądały na lekko szczęśliwe. Kamień z serca.
- Okej następne pytanie, kto jest moim najbardziej znienawidzonym animatronikiem? - Zapytałam. Na wszystkich było napisane Golden Freddy. Ale się zdziwią.
- Nie, nie mam znienawidzonego animatronika. Następn... - Przerwałam. Co to ma być za pytanie?! Nie, i nie. Nie zadam. Nie chce by wiedzieli że...
************************************

Słów: 309 ( bez notatki)
Hah. Nie dam tak wam łatwo. I takie jedno pytanie. Ile sądzicie że Willow będzie mieć dzieci? Ciekawa jestem. Ale już nie przedłużam
~ Wolfie

One of us || FNAF Afton Family ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz