TOM 2: Rozdział 10

66 5 0
                                    

                     P.O.V. Willow
Zostałam ZNOWU zamknięta w jakims pokoju. Po dosłownie chwili pojawiła się dwójka facetów i trzy dziewczyny. Gdy do mnie się odwrócili podeszła do mnie jedna dziewczyna. Była ona ubrana coś na styl UwU cat i miała blond włosy.
- Willow Afton! Senpai kochaj mnie - Powiedziała. Zebrało mnie na obrzydzenie. Druga dziewczyna miała brązowo - czarne krótkie włosy, jedno oko niebieskio - szare a druge oko zielono - szare. Wyglądała jakby nie spała od kilku dni. Trzecia wydawała się teź być normalna. Za niedługo odezwał się jeden facet.
- Wyjdź za mnie Willow! Sprawie ci lepsze życie niż ci twoi chłopacy. - Powiedział. Co?
- Coś ty kurwa powiedział? - Zapytałam z pustymi oczami. Z nikąt pojawił mi się nóż. Facet się przestraszył. Wbiłam nóż w jego klatke pierśową. Wykrwawił się w mój nóż. Ta cała UwU cat się nie zraziła. Ta zmęczona patrzyła tylko w telefon. Dziewczyna #3 nie za bardzo się przejeła a Chłopak #2 co swoją drogą wyglądał jak typowy bad boy się już przestraszył.
- Senpai to było przepiękne! Przytul mnie senpai - Nawijała ta UwU cat. Dziewczyna #3 Patrzyła na to i jakby coś myślała. Za to ta zmęczona siedziała w koncie. Postanowiłam do niej podejść.
- Hej. Jak się nazywasz? - Zapytałam
- Wolfie - Powiedziała uśmiechając się. A skąd ona tu?
- Dla szybkiego wytłmaczenia. Jestes zamknięta ze swoimi Fangirl'ami i Fanboy'em. - Wyjasniła mi. Czy ona jest moją fangirl? Nah, kto się tym przejmuje? Ważne że z kimś porozmawiać moge. Rozmawiałyśmy gdy zauważyłam że jedna z fangirl się na mnie cały czas patrzy. Zaczeła do nas podchodzić
- Przepraszam ale czy mogę zabrać dziewczyne z którą rozmawiasz? - Zapytała. Kiwnełam głową na tak a ta się tylko uśmiechneła i zabrała gdzieś Wolfie...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Słów: 273( bez notatki)
Ha! Nie powiem wam mojego imienia. Choć osoby co czytają mnie od samego początku powstania książki może wiedzą. Ale tak na serio jak siebie opisałam tutaj to tak samo w realu wyglądam. Do widzenia czytelniku

One of us || FNAF Afton Family ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz