Taehyung
Anlaşma sonunda resmiyete binmiş ve rahat bir soluk vermiştim.
Çoktan akşam olmuştu ve ben şirketten anca çıkabildim.Arabayla eve doğru giderken telefonum çaldı. Arabaya bağladım ve telefonu açtım.
-Efendim Bogum-ah.
-Ne yapıyorsun Taehyung? Anlaşma iyi sonuçlandı mı?
-Evet bugün imzaları attık. Ne çektiğimi bilemezsin. Şimdi çıktım şirketten.
-Ahh öyle mi çok sevindim. Bir yıldır bu anlaşma için uğraşıyordun.
-Evet kesinlikle sonucuna değdi.
-Yarın akşam işin var mı?
-Hmm hayır evde olacağım. Neden ki
-Yarın Arinin bir arkadaşı, ve bizimkilerle toplanıp film gecesi yapacağız. Ne dersin gelecek misin?
-Biliyor musun buna çok ihtiyacım vardı.
-Aah süper. İstersen Bella'yı çağırabilirsin.-Bella ile ayrıldık.
Sesim o kadar umursamazca çıkıyordu ki Bogum bile şaşırmıştı.-Nasıl yani 1 aydır seni çok sevdiğini söylüyordu. Noldu birden?
-Benimle bir aile kurmak istemediğini söyledi. Hayatıma giren her kadın gibi vücudunu bozup da çocuk yapmak istemedi.
-Taehyung-ah çok üzgünüm. Eminim ilerde doğru insanı bulacaksın.
-Boşversene Bogum Bella umrumda değil. Böylesi daha iyi oldu.
-Anlıyorum.
-Yarın akşam sendeyim o zaman.
-Tamamdır yine haberleşelim.Telefonu kapattım ve arabamı hızlandırıp eve doğru sürdüm.
Geldiğimde ceketimi yatağın üzerine attım ve kendimi de yavaşça yatağa bıraktım. Oldukça yoğun ve yorucu bir gün olmuştu.
Kang jin wook çok iyi bir adamdı. Ailesi de öyle.
Özellikle de Mi sol'ü çok sevmiştim.
Kang jin wook sekreterini fena azarlamış ve bir daha böyle bir sorumsuzluğu tekrarlayacağı bir durumda onu kovacağını söylemişti.Sekreter de yaptığı sorumsuzluğun farkındaydı ve sürekli özür diliyordu.
Ben Kang Jinwook'un yerinde olsaydım uyarı yapma gereği duymadan onu kovardım.Baba olmak..
Gerçekten çok mu şey istiyordum. Küçücük bir bebek. Onunla konuşabileceğim ve arkadaş olabileceğim minik bir bebek.Çoğu kadınla beraber olmuştum ama hiçbiri çocuk işine sıcak bakmıyordu. Hepsi vücutlarını düşünüp genç olduklarını söylüyorlardı.
Bella'nın sözleri beynimde dönüyordu-Baksana taehyung sencede vücudum çocuk sahibi olmak için fazla iyi değil mi? Bence böyle çok iyiyiz.
Hem bebekler işleri çok zorlaştırıyor.Duyduklarıma o an inanamamıştım. Bir kadın neden böyle gereksiz nedenler için anne olmak istemezdi ki?
Kafamı bu düşüncelerden arındırıp duşa girmeye karar verdim.
Hızlı bir duştan sonra çalışma odama gidip anlaşmayla alakalı gelecek planlarını düşünmeye başladım. Kalemim hiç durmuyordu.
O kadar çalışmaya dalmışım ki saatin 2 olduğunu farkettim. Oturmaktan heryerim ağrımıştı.
Hemen yatağa gittim ve kendimi derin bir uykuya bıraktım....
Sabah kahvaltı etmeden çıkmıştım. İşyerine öğleden sonra gideceğim için arabayla dışarıya çıkmıştım. Kenara park ettim. Bir kafeye girdim ve kendime kahve sipariş edip masaya geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train Tracks To Serendipity [KTH]
Romance"Eliyle gözyaşlarımı sildi. -Pera biliyorum tam bir aptalım. Ama bundan sonra bana yalan söyleme. Açsan açım de, kızdıysan kızdım de, yanına gelmemi istiyorsan gel de. Sizi asla yalnız bırakmayacağım."