Taehyung
Sabah ürpererek uyandığımda üzerimdeki pikeyi gördüm.
Ben üzerime almamıştım.
Pera örtmüş olmalıydı.-Peraa!
Ses gelmiyordu. Hemen koltuktan kalkıp merdivenleri ışık hızıyla çıktım. Peranın odasına geldiğimde hemen dalacakken kendimi durdurdum. Geçenki gibi onu yakalamak istemiyordum. Yani aslında güvenini kaybetmek istemiyordum.Kapıyı tıkladım ve bir daha tıkladım. İçerden ses gelmiyordu. Yavaşca kapının kolunu indirdim ve kafamı içeriye uzattım.
Yatak topluydu. Hemen içeriye girdim. Gitmiş miydi? Adımlarımı aceleyle dolabına doğrulttum ve sürgüsünü çektim.
Kıyafetlerin çoğu yoktu. Pera gerçekten gitmişti. Tamam dün gideceğini söylemişti ama yinede içimde dolup taşan duygu seline engel olamıyordum.
Haber verse ne olurdu sanki?Telefonumu açtım ve mesaj bölümüne girdim.
Pera ne yapıyorsun?
Hayır böyle hiçbirşey olmamış gibi yazamazdım. Hemen yazdığımı sildim ve elim tekrar tuşlarda gezindi.
Sanırım habersiz kaçıp gidecek kadar rahatsızsın benden
Ahh Taehyung ne saçmalıyorsun. Bu ne böyle hesap sorar gibi.
Tekrar sildim. Sanırım bu böyle gidecekti.Beni neden uyandırmadın seni bırakırdım. Kahvaltı ettin mi?
Bana haber ver olur mu?Sanırım bu daha iyiydi. Ne soğuk ne de hiçbirşey olmamış gibi.
İlgili ama sıkmayan.
Hadi ama Taehyung ne ara bu kadar detaycı oldun?Hemen kararımdan vazgeçmeden gönder tuşuna bastım. Biraz daha beklesem hiçbirşey yazamayacaktım çünkü.
Odadan çıkmamla karşımdaki kendi odama geçtim. Hemen üzerimdeki kıyafetlerden kurtulup duşa girdim.
Hızlıca aldığım duşun ardından şirkete geçmek için hazırlandım.....
-Luna grafik belgesini de verebilir misin?
Bu ay ki değrlendirmeyi iyi takip etmemiz gerekiyor. Markamızın tutmaması halinde birkaç b planına ihtiyacımız olacak.-İşte burda Taehyung bey.
Ama şuanlık satışlar çok iyi gidiyor. Özellikle Korede olan firmada üretimde hızlandırmaya geçilmiş.
Ben yorumların çoğunu okuyorum.
Bogum bey'in kim olduğu hakkında birsürü yorum vardı.-Ahh öyle mi? Adını saklayın lütfen. Bogum'un popüler olma durumu başıma büyük açabilir.
Tabi bu bela canım arkadaşım Arin'den başkası değildi.
-Biliyorum merak etmeyin. Benlik birşey yoksa çıkabilir miyim. Mila ve Jay'i anaokulundan almam gerekiyor.
-Ahh tabi Luna çıkabilirsin. Çocuklara onları özlediğimi söyle.
-Tamamdır. İyi akşamlar ben çıkıyorum.
Luna'nın çıkmasıyla bende masadaki belgeleri toplayıp çantama yerleştirdim.
Telefonuma baktım. Ne bir mesaj ne de bir arama vardı.-Acaba onu görmeye gitsem mi?
Biraz düşündükten sonra dayanamayıp şirketten çıktım ve arabama atladım.
Pera eve geçmiş olmalıydı. Peranın evine sürdüm ve hemen Apartmana girip asansöre geçtim.Peranın dairesinin olduğu kata geldiğimde hala kararsızlıkla kapının önünde bekledim.
Daha sonra daha ne kadar bekleyeceğim diye düşünüp zile bastım. Ve birkaç kez daha.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train Tracks To Serendipity [KTH]
Romance"Eliyle gözyaşlarımı sildi. -Pera biliyorum tam bir aptalım. Ama bundan sonra bana yalan söyleme. Açsan açım de, kızdıysan kızdım de, yanına gelmemi istiyorsan gel de. Sizi asla yalnız bırakmayacağım."