9.BÖLÜM

46 10 20
                                    

Pera

Taehyung'a düşüneceğimi söylediğimden beri 4 gün geçmişti.
Klinikte şu aralar kış vakti olduğu için çok fazla randevum oluyordu.

İki gün sonra Arin'in nişanı vardı.
Çok fazla yoğundu. Tabikide ona nişan hazırlıkları arasında uğraşırken  Taehyung'un konusunu açmayacaktım. Zaten söyleyeceği şeyleri ve tepkisini biliyordum.

Ben de hala düşünüyordum ama ne kadar düşünürsem düşünmeyip hiçbir elle tutulan yönünü bulamıyordum.
Ama beni bu kadar düşündüren şey daha farklıydı.
Evlatlık oluşumdu. Gerçek anne babam 25 yıl önce büyük bir tren kazasında vefat etmişlerdi. Ben o zaman bir yaşındaymışım ve beni babamın üzerime kapanmış bir şekilde bulmuşlar. Trenden canlı çıkan sayılı kişilerden biri de bendim.

Şimdiki ailemin kendi çocukları olmasının imkanı yokmuş. Babam kısır olduğu için.
Annem bana bunları anlatmıştı. Ve ikiside benden hiçbirşey saklamamışlardı.

Babam defalarca anneme boşanma fikrini söylermiş. Çünkü onunla asla bir çocuk sahibi olamayacağı için kahroluyormuş.
Ama annem babamı asla bırakmamış ve tesadüf eseri babam Tren kazasının ordaymış. Beni görünce çok tuhaf hissetmiş. Annemle beni evlat edinmek için çok uğraşmışlar. Ve sonunda hala onlarlayım. Onlar benim hayatım.
Babamın beni ilk kucağına aldığındaki fotoğrafı eski albümleri karıştırırken görmüştüm.
Şimdi de aynı bakışları Taehyung'da görüyordum ve bu beni ona itiyordu.

Hava almak için hastanenin bahçesine çıkıp sürekli oturduğum çardağa geçtim.
Elimdeki kupadaki şeftalili meyve suyunu yudumladım.
Hava soğuktu ama öyle sert değildi.
Telefonumun bildirim sesiyle elime aldım ve bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.
Mesajı açıp baktım.

-Pera ben Taehyung lütfen kendini baskı altında hissetme. İstediğin kadar düşün. Sorun değil..

-Numaramı Bogum'dan veya Arin den almış olmalıydı.
- Teşekkür ederim.
Yazdım ve telefonu  kapattım.

İki gün sonra

Wooahh arin çok güzel oldun. Sanırım ağlayacağım.

(Multimedya Arin değil sadece elbiseyi ve saç modelini baz alın)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Multimedya Arin değil sadece elbiseyi ve saç modelini baz alın)

Bebek mavisi üzeri transparan güpürlü yırtmacı olan tül etekli bir elbiseydi.
Saçlarını da ensesinden esnek duran bir topuz yaptırıp saçlarımı arasını minik minik parlak taşlar süslüyordu.

Hazırlanması bittikten sonra İçeriye Hyerin geldi.
-Kızlar çok üzgünüm trafiğe takıldık.

-Önemli değil Hyerin zaten herşey hazır sayılır. Söylesene nasıl olmuşum.

-Hyerin Arin'e sarıldı ve çok güzel olmuşsun bebeğim. Prensesler gibisin.

-Pera sen hala hazır değilsin. Hadi git de hazırlan ben geri kalan işleri hallederim.
Başımla onayladım ve elbisemi attığım yerden alıp kabine geçtim.
Hyerin ile ortak karar alıp beyaz elbise ayarlamıştık.
Güpür detaylı ve üzeri tüllü dizlerimin altında biten oturtmalı bir elbise almıştım.
Hyerin ve benim ortak yönüm sadelikti.
Saçlarım zaten yapılıydı. Su dalgası yaptığım saçlarımı açıkta bırakmıştım. Beyaz topuklu ayakkabılarımı da giydikten sonra
hemen makyajımın üzerinden hafifçe geçtim. Ve hazırım.

Train Tracks To Serendipity [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin