24.BÖLÜM

18 4 0
                                    

Taehyung

Şirkette yayınlanacak reklam fotoğraflarını seçerken baya vakit geçmişti. Ama bir türlü yaptığım işe odaklanamıyordum.
Aklımı Pera işgal ediyordu.
Başka biriyle ilişkisi olmuş olması ne kadar normal olsa da rahatsız oluyordum. Çünkü Seyeon'un Pera'ya arkadaş olarak baktığını düşünmüyordum.
Onun Peranın yakınında olmasını dahi istemiyordum.
Telefonum çalmasıyla kimin aradığına bakmadan açtım.

-Taehyung-ah Bogum ile şirketin yakınlarındayız. Öğle yemeğine birlikte çıkalım diyecektim.

Arayan Joongki'ydi.
-Tamam Joongki bende çıkıyorum şimdi. Bana konum at.

-Tamamdır.
Şirketten çıktım ve arabama atladım. Joongki'nin attığı konumdaki restoranta gittim. Onların oturduğu masayı görünce yanlarına ilerleyip oturdum.

-Parfüm reklamı ne zaman yayınlanıyor Taehyung?

-Taehyung?
Kafam o kadar dalgındı ki Joongki ve Bogum'un bana birşeyler söylediğini farketmemiştim bile.

-Haa? Aa yarın yayınlanacak.

-Sen iyi misin dalgın gibisin.

-Evet Taehyung kafanda birşeylerin olduğu çok belli.

-Hayır birşeyim yok. Hadi sipariş verelim.

İkiside sessiz kalmıştı. İkiside kafamda birşeyler olduğunu tahmin ediyordu ama üzerime gelmemişlerdi.
....

Yemekten sonra işe gitmek yerine eve gitmeye karar vermiştim. Eve girer girmez kafamı boşaltmak için sıcak bir duşa girmeye karar verdim.

Odama montumu ve telefonumu salondaki koltuğa bıraktım ve banyoya ilerledim.
Tam kapıyı acıp içeri girdiğim sırada bir çığlık koptu.

Karşımda sadece iç çamaşırlarıyla Pera duruyordu. İlk kez vücudunu görmüştüm ve biraz afallamıştım. Bembeyaz teni pürüzsüz gibiydi.
-Taehyung dışarıya çık!
Hemen kendime gelip kapıyı kapatarak çıktım.
-Pera çok özür dilerim. Ses gelmeyince bende uyuyorsundur diye düşünmüştüm.

Ahh aptal kafam. Evde hala tek yaşadığını mı zannediyorsun.
Hemen odama gidip kendimi yatağa attım.
-Aferim Taehyung sürekli falso veriyorsun. Neden burdaki banyoya girmedin ki?
Bir kapı açılma sesiyle Pera'nın duştan çıktığını ve ikinci bir kapı sesiyle kendi odasına girdiğini anlamıştım.
Hemen odamdaki banyoya girip sıcak bir duş aldım.
Ben odamdan çıkmamıştım. Büyük ihtimalle Pera'da çıkmamıştı. Bana kızmış olmalıydı. Cesaretimi toplayıp odamdan çıktım ve karşı kapıyı tıklattım.

-Pera içeride misin? Bak çok üzgünüm düşünemedim. Üstelik hiçbirşey görmedim bakmadım bile.

Yalan söylüyordum tabikide görmüştüm. Hamilelikten dolayı aldığı biraz kiloyla bile güzel bir fiziği vardı. Aklımdan bu düşünceleri atmaya çalıştım.

Kapı açıldı ve Pera çıktı.
-Boşversene Taehyung önemli değil. Ama bundan sonra daha dikkatli ol.

Başımla onayladım.
-Acıktın mı birşeyler yiyeyim mi?

Nerdeyse akşam olmak üzereydi. Yemek sipariş ettik ve akşam yemeğini biraz erken yedik.
Tabakları toplayacağımız sırada Pera ağzını tuttu ve öğürmeye başlamasıyla Lavaboya koştu.
Bende arkasından koşarak lavabonun kapısına varmıştım ki.
-Taehyung gelme! Kapıyı kapat!
Bu kez sertçe uyarılmıştım. Onu daha fazla rahatsız etmemek için lavaboya girmedim ve kapıda bekledim.

İçeriden ses kesilmişti. Musluk sesinden sonra yine bir sessizlik oldu.
Seslenip seslenmeme konusunda kararsız kalmıştım. Daha sonra dayanamayıp kapıyı tıkladım.
-Pera? İyi misin?

Train Tracks To Serendipity [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin