Pera
Kulaklarım beni yanıltıyor olmalıydı.
-Huhh?-Seni Seviyorum Pera.
Elleri ellerime uzandı ve avuçlarının içine aldı.
-Senden aşkımı kabul etmeni beklemiyorum. Sadece başka birini sevmediğimi bilmeni istiyorum.
Sana hiçbir baskı yapmayacağım Pera.Dilim tutulmuş gibiydi.
Taehyung bana aşık mı olmuştu.
-Taehyung ben..-Birşey söylemek zorunda değilsin. Sadece bu geceyi güzel geçirmeni istiyorum. Hadi geri dönelim.
Tek elimi sıkıca kavradı ve salona doğru ilerledik.
Hala inanamıyordum. Öylece Taehyung'un peşinden gittim.Salona geri döndüğümüzde Hepsi ayaklanmıştı.
-Taehyung ben özür dilerim. Fazla üstüne geldim.-Önemli değil Arin boşver eğlenmene bak.
Arin neden Taehyung'dan özür diliyordu?
Tekrar yerimize oturduk. Kafam allak bullak olmuştu. Neyi düşüneceğimi dahi bilmiyordum. Müzikler tatlılar ve bizimkilerin kadeh kaldırmalarının ardından geri sayım başlamıştı.
Yeni yıla giriyorduk şimdi. Peki nasıl olacaktı?3! 2! 1!
Salonda büyük bir alkış kopmuştu. Herkes çığlık çığlığa yeni yıla seviniyordu.
Joongki telefonunu çıkarıp fotoğraf çekinmeyi teklif etti. Hepimiz yan yana durup kameraya gülümsedik.
Bizimkiler eğlenmeye devam ediyorlardı.
Bense çok yorgundum ve odama geçeceğimi söyledim.
Taehyung benimle gelmek istesem de yalnız kalmak istediğimi söyleyip odama ilerledim.Gerçekten çok dolu bir gündü.
Odama geçince yatağın kenarına oturdum.
Ellerim dizlerimin üzerindeydi.Kafamda binbir soru dolaşıyordu ve benim hiçbirine cevabım yoktu.
-Bebeğim seninle yeni yıla girdik değil mi?
Elimi hafif şişkin karnıma götürdüm.
Onu daha rahat hissediyordum.-Baban bugün bana birşey söyledi. Ve ben ne yapacağımı bilmiyorum.
Ayağa kalktım ve valizimden saten mor renkli düğmeli bir gecelik takımı çıkardım ve banyoya ilerledim. Sıcak bir duş daha iyi düşünmemi sağlayabilirdi.Orda ne kadar oyalandım bilmiyorum ama geceliğimi giyip saçımı kurutacakken dış kapının açıldığını duydum.
-Pera??
Hemen lavabodan çıktım.
Gelen Taehyung'du. Ve alkol kokuyordu.-Taehyung sen içtin mi?
Sarhoşluğun verdiği etkiyle güldü. Adım atacağı sırada sendelemesiyle hemen yanına gidip koluna girdim.Taehyung ağır olduğu ve ben de hamile olduğum için onu taşıyamazdım. Onu yürütmeye çalışırken ikimizde yatağa düştük.
Bedenlerimizin arasından nefes bile geçemeyecek gibiydi.-Neden kalbimi yerinden çıkartacakmış gibi hissettiriyorsun?
Sesi titrek geliyordu.
-Taehyung şuan sarhoşsun.Kalkacağım sırada kollarını bana sıkıca sardı.
-Ben bencil bir insanım değil mi?
Senden çok şey istiyorum.Sesi iyice çatallaşmıştı. Ve gözlerinden bir damla yaş aktı.
Taehyung'un bu halini en son o gece bebek istediğini söylerken görmüştüm. Yüzünde aynı ifade vardı.
-Taehyung..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train Tracks To Serendipity [KTH]
Romance"Eliyle gözyaşlarımı sildi. -Pera biliyorum tam bir aptalım. Ama bundan sonra bana yalan söyleme. Açsan açım de, kızdıysan kızdım de, yanına gelmemi istiyorsan gel de. Sizi asla yalnız bırakmayacağım."