32.BÖLÜM

20 2 3
                                    

Hyerin

-İşte böyle Pera. Kalbim çok acıyor.
Joongki beni dinlemedi bile.

Pera ellerimi avuçlarına alıp beni teselli etmeye çalışıyordu.
İçimden sürekli ağlamak geliyordu ama Pera'yı strese sokmamalıydım.

Bir günde herşey alt üst olmuştu.
VIP olan bir hastamın evine gitmek durumunda kalmıştım.
Daha hastaneye gelir gelmez beni oraya göndermişlerdi.
Eve gittiğimde herşey normaldi ve kapıyı hizmetçi olduğunu düşündüğüm bir kadın açmıştı.

Daha sonra beni üst kata yatak odasına yönlendirmişti.
Kendisi de markete gidip geleceğimi söylemişti.
Hastamın yatak odasının kapısını tıklayıp girdim.

Hastam 25 yaşında genç bir adamdı ve bir hafta önce hastanemizde ameliyat olmuştu.
Bir kurşun yarasıydı. Başhekim bana yaranın enfeksiyon kaptığı için pansumana göndermişti.

Ben odaya girince yattığı yataktan biraz doğrulmaya çalıştı.

-Ahh hayır rahatsız olmayın lütfen.

Ona doğru yaklaşıp yatağın kenarına oturdum.

-Yaranızı görebilir miyim?

Başıyla onaylayıp geceliğinin düğmelerini açtı.
Sol kasığındaki bandajı yavaşça çıkardım ve enfeksiyon kapmış yaraya baktım.

Getirdiğim tıbbı malzeme çantasından birkaç alkollü su çıkarıp yarayı temizledim ve mikrop engelleyici kremlerden sürdüm.

Çıkardığı mırıltılardan canının acıdığını anlayabiliyordum.
Sonunda bitmişti ve gazlı bezle yarayı kapattım.

-Teşekkür ederim doktor hanım.

-Ne demek rica ederim. Lütfen yaranızın enfeksiyon kapmaması için dikkatli olun.

Başıyla beni onayladı ve oturduğum yerden kalktım.

-Rica etsem hizmetliye buraya gelmesini söyler misiniz?

-Ahh o dışarıya markete çıkacağını söylemişti. Yardımcı olabileceğim birşey var mı?

-Öyle mi? Lavaboya gidecektim ama bekleyebilirim size zahmet olmasın.

-İsterseniz size kalkmanızda yardım edeyim.

-Çok teşekkür ederim.

Hemen onun yanına ilerleyip kolunun altına girdim. Yavaşca ayağa kalkmıştı ki bi an dengemizi kaybetmemizle geri yatağa doğru düştük.
Ben endişeyle yarasına birşey olacak diye kalkacakken saçım birşeye takıldı. Adamın geceliğinin düğmesi.
Kalkmaya çalışırken yarasına hızlıca dokunmuş olmalıyım ki bir dişlerinin arasından bir inilti çıktı.

-Ahh özür dilerim. Özür dilerim.

-Hayır önemli değil.
Daha fazla zarar vermemek için ellerimi adamın başının iki yanına dayadım ve üzerindeyken saçımı çözmesini bekledim.
Saçımı düğmeden kurtarmaya çalışırken sanırım daha çok karışmıştı.

-Sanırım çıkmayacak.

-Ahh.. Geceliğini çıkarsan daha iyi olacak galiba.
Başını salladı ve bir kolunu çıkarmışken vücuduna bakmadan ona diğer kolunu çıkarmasında yardım ettim.

-Burda ne oluyor böyle!!

İkimizde kapıdan tarafa bakarken elindeki silahını yere düşüren Joongki'yi gördüm.

Hemen saçımın kopmasını umursamayarak gecelikten saçımı kurtardım ve adamın üzerinden çekilip ayağa kalktım.

-Joongki sen..

Train Tracks To Serendipity [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin