35.BÖLÜM

24 2 1
                                    

Pera

Eve kendimi atar atmaz ceketimi askılığa asıp kendimi salondaki beyaz koltuğa bıraktım.
Yine yine yoğun bir gün olmuştu.
Gözlerimi dinlendirmek için biraz kapattığım sırada telefonumun zil sesiyle bunu yapamadım.

Yerimden hiç kıpırdamadan cebimdeki telefonuma uzandımdım ve ekrana bakmamla yerimden zıplayım doğruldum.

Annem görüntülü arıyordu.
Normalde normalden arardı ama şimdi görüntülü aradığını görünce hemen çıkardığım ceketime ulaştım ve üzerime geçirdim.
Aksi takdirde üç aylık bebeğimi gizleyebilmenin bir yolu yoktu.

Fermuarını çekip kalktığım yere geri oturdum. Ve telefonu açtım.

-Pera kızım bir an açmayacaksın zannettim.

-Ahh mutfaktaydım anne duymamıştım.

-Hmm öyle mi? Neler yapıyorsun bakalım?

-Anne Hyerin'i biliyorsun. Joongki ile sorunları var onlarla ilgileniyoruz.
Ve Klinik de şu aralar yoğun.

-Ohh anladım. Umarım sorunlarını çözerler.
Sende yorgun olmalısın. Eve yeni mi geldin?

-Aa evet yeni gelmiştim.

-Hadi üzerindeki ceketi çıkar da rahatça otur. Rahatsız olmuyor musun öyle kuzum?

Hahh şimdi ne diyeceksin bakalım Pera.

-Şeyy anne ben böyle iyiyim. Havada soğuktu zaten baya.

-Doğru şimdi çok soğuktur oralar.
Kendine dikkat ediyorsun değil mi?
Birşeyler göndereyim mi?

-Ahh tabi anne çok iyi yiyorum merak etme.
-Belli oluyor zaten yüzün biraz tombul olmuş sanki ha?

Hamileliğin avantajlarını kullanıyorum diye seviniyordum ama şimdi ise dezavantajları daha ağır basıyordu. Tabi benim durumumda normal değildi işte.

Biraz havadan sudan muhabbetlerden sonra telefonu kapattık.

Evin içi zaten sabahtan kombiyi yüksek dereceye getirdiğim için sıcaktı üstüne ben de montla oturuyordum.

Ahh acınacak haldesin Pera.

Ama bir yolunu bulup annem ve babama bebeği açıklamam gerekiyordu. Sonuç olarak üç aylık hamile olduğumu da düşünürsek daha fazla erteleyemezdim.

Taehyung'un ailesi gibi hemen kabulleneceklerini düşünmüyordum.
Babam bana çok düşkündü ve hamileliğimi öğrendiğinde Taehyung'un hayatı bile tehlikeye girebilirdi. Tabikide öldürme değil süründürme taktiğiyle.

-Kızım büyük anne ve büyük babana seni nasıl söyleyeceğiz bir fikrin var mı?

Elimi karnıma götürdüm ve bebeğimi hissetmeye çalıştım.
Sanırım bunu babanla komuşmamız gerekiyor.
Baban..
Bunu söylemek her seferinde tuhaf gelsede gerçek buydu.
Taehyung bebeğimizin babasıydı.

Başta herşey normal ilerlerken bana aşık olabileceğini hiç düşünmemiştim.
Ya da çok fazla gelip geçici ilişkisi olduğu için onun benden hoşlanabileceğini aklıma getirmemiştim. Ama olmuştu işte.
Tabi bundan da emin değildim.

Ne ara bu kadar aptal oldun Pera?
Ya birşeye çabuk inanıyorsun ya birşeyi farketmiyorsun. Yanlış fikirlere kapılıyor ve daha da kötüsü hiçbir düşüncenden emin olamıyorsun.

Sıcak bir duşa girip kafamı dağıtmak istedim.
Odamdaki banyoya girer girmez kapıyı kapatıp kilitledim.

Bir dakika neden kapıyı kilitliyorum ki? Taehyung'un evinde değilim.
O anı hatırlayınca sanki kafamda düşünce bulutları varmış gibi onları silkeledim.

Train Tracks To Serendipity [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin