Pera
Arin'in gönderdiği adrese geldigimde Bogum ve Arin güleryüzle beni karşılamışlardı.
İçeriye girer girmez Arin beni mutfağa doğru itti.
Mutfakta biri daha vardı.-Merhaba ben Hyerin
Dedi ellerini yıkayıp bana doğru gelerek.
Sen Pera olmalısın.-Evet ismim Pera. Tanıştığıma çok memnun oldum.
-Pera rahat ol gerginliğin yüzünden belli oluyor.-Ahh öyle mi?
Dedim gülerek.
Yüzünü biraz buruşturarak başını salladı. Çok samimi bir kadındı Hyerin. Onu şimdiden sevmiştim.-Arin in söylediğine göre mutfakta iyiymişsin. O zaman gel de bana yardım et. Arin den fayda yok. Dedi gülerek.
Bende kollarımı sıvayıp yardım etmeye koyuldum.
Kapı çalıyordu. Arin Bogum'a seslendi.Ariiin! Kapıya bakar mısın?
Arin sandalyede üst dolaptan tabak çıkarmaya çalışıyordu.
Pera sen bakabilir misin lütfen?Tamam diyip ellerimi kuruladım ve kapıya gittim.
Açtığımda arkası dönük bir adam kapının açıldığını farkettiğinde-Bogum geç kaldım ama..
Diyerek bana döndü ve duraksadı.
Bu hem taksideki hem de Dünki kafedeki adamdı.Onu görmeyi beklemiyordum açıkçası.
Arkandan Bogum'un geldiğini farkettim.Neden kapıda bekliyorsunuz? Hadi hava soğuk.
İçeriye girdi ve ben de önden salona doğru ilerledim.
-Peraa yardım eder misin?
-Tamam geliyorum. Diyerek mutfağa geçtim.
Meyve tabakları hazırdı. Onları aldık ve salona geçtik.
Tabakları masaya koyduktan sonra Arin beni kendine çekti ve beni tanıttı. Ben de kısaca kendimden bahsettim. Ve Salondakilerle tanıştım.Mark biraz çocuksu biriydi.
Jake ağırbaşlı ve olgun birine benziyordu. Joongki ise Hyerin ile evliymiş hata yeni evlenmişler.
İkisi birbirine yakışıyordu.
Ve Taehyung..
İfedesiz bakışları vardı. Yani nasıl biri olduğunu kestiremiyordum. Beni gördüğünü hatırlamış mıydı yoksa bilmezden mi geliyordu.Bir süre sohbet muhabbet sürerken Arin ve Bogum ayağa kalktılar.
Mark araya küçük bir espri sıkıştırıverdi.Bogum onu bakışlarıyla uyardı ve söze girdi.
-Millet size önemli birşey söylemek istiyoruz.
Arin devam etti.
-Biz evlenme kararı aldıkk!!Duyduklarıma inanamamıştım.
Arin ve Bogum evleneceklerini söylüyordu.
Arin benim en yakın arkadaşımdı ve ne tepki vereceğimi şaşırdım.Mark birden bağırarak alkışlamaya başladı.
Ortam yapmak sanırım ondan sorumluydu.
Arin bana doğru ilerledi.Ayağa kalktım ve ona kocaman sarıldım.
-Tebrik ederim kuzum umarım çok mutlu olursun. Hep senin yanındayım.Erkekler de kendi arasında gülüşüp sarılıyorlardı.
O akşam öncelikle aile ve arkadaşlar arası küçük bir nişan yapacakları hakkında konuştuk. Tarihi fazla uzatmak istemiyorlardı.
Resmen haftaya en yakın arkadaşım nişanlanıyordu.
Saat epey geç olmuştu ve Mark ve Jake kalktılar ardından Joongki ve Hyerin de öyle.Hyerin ile birbirimize numaralarımızı verdik. Onunla da çok yakın bir arkadaşlığımızın olacağından emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train Tracks To Serendipity [KTH]
Romance"Eliyle gözyaşlarımı sildi. -Pera biliyorum tam bir aptalım. Ama bundan sonra bana yalan söyleme. Açsan açım de, kızdıysan kızdım de, yanına gelmemi istiyorsan gel de. Sizi asla yalnız bırakmayacağım."