Pera
Taehyung ile tekrar yemek masanına geçerken annem endişeyle "İyi misin oğlum?" Diye soraraken Taehyung mahçup bir ifadeyle başını salladı.
Babam da mahçup olmuş olsa gerek ki ses çıkarmadan yemeğini yiyordu.
Kızgın olduğunu anlıyordum ama çok fazlaydı bu. Tabi daha bilmediğim neler yaptı orası başka konuydu.
Yemekten sonra anneme yardım etmek istesem de beni zorla salona oturttu ve kendi mutfağa geçti.Babam da yemekten sonra atların olduğu ahıra gidip hamile olan atı kontrol etmeye gitti.
Babam geri dönünce ve annem mutfaktaki işini bitirince hepimiz salonda oturuyor ve birimizin konuya girmesini bekliyorduk."Taehyung'un ailesi biliyor mu?"
Annemin sorusu üzerine başımı salladım. Bu bilgi onları eminim ki daha fazla kıracaktı.
Sessizlik hala salonda hüküm sürerken babam boğazını temizleyip söze girdi.
"Tamam yeter bu kadar asmayın suratınızı. Olan olmuş artık.
Hayatım baksana ordan bakınca dede olacak gibi duruyor muyum?"Son sözlerini söylerken gülmesiyle heyecanla Taehyung'a döndüm.
Oda gülümsüyordu."Ama seninle henüz işim bitmedi evlat. Gülme öyle."
Taehyung babamın söylediği şeyle başını eğip dudaklarını bastırırken ayağa kalktım ve babamın yanına ilerledim.
Yanına geldiğim an ayağa kalkan babam beni sıkıca kucakladı."Woahh aramızda kimse giremez sanıyordum ama yanılmışım."
Karnımdan dolayı aramızda boşluk oluşurken babam sordu.
"Cinsiyeti ne?""Bir kız baba."
Babam karnıma ilk defa hamile bir karın görmüş gibi bakarken gülümseyerek sordum.
"Ona dokunmak ister misin?"
Heyecanla ellerini birbirine kentlerken "Ahh bilemedim ki?"
Babamın elini tuttum ve karnıma doğru getirdim.
"Bak bebeğim büyükbaban burda."Bebeğim hissetmişti. Karnımda hissettiğim tekmeyle babamın eline oraya götürürüm.
"Baba seni duyabiliyor ona birşeyler söyle."
"Ahh ne demeliyim? Merhaba güzel torunum. Beni duyabiliyor musun? Orası rahat mı?"
Tekrar gelen bir tekmeyle babam heyecanla küçük bir çocuk gibi "Tekme attı. Beni duydu Pera."
"Ama bende hissetmek istiyorum."
Annem de yanıma gelince elini babamınkinin çektiği yere koydu.
"Bebeğim bak anneannen de burda hadi ona da merhaba de?"
Yine gelen hareketlilikle annemin gözleri dolmuştu ve gülerek "Pera ne kadar akıllı bir torunum var. Baksana seni dinliyor"
"Anne bunu ilk kez yapıyor biliyor musun? Taehyung'a bile zar zor kendini belli etmişti. Ama şimdi asla inat etmedi."
"Tabikide benim torunum bize kendini belli edecek."
Babam ellerini beline koyarak söylenirken Taehyung'a bakıyordu.Tekrar muhabbete daldığımızda konu bizim evli olmadığımıza gelmişti.
"Şuan kızsam mı gülsem mi bilemiyorum. Cidden bebek beş aylık olmuş ama evli değilsiniz."
"Baba ailelerimizden habersiz evlenmek istemedik.."
Aileden habersiz çocuk yapıp habersiz evlenmeyi doğru bulmayışımı kendi içimde sorgularken Taehyung söze girip ortaya attığım şeyi toparladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train Tracks To Serendipity [KTH]
Romance"Eliyle gözyaşlarımı sildi. -Pera biliyorum tam bir aptalım. Ama bundan sonra bana yalan söyleme. Açsan açım de, kızdıysan kızdım de, yanına gelmemi istiyorsan gel de. Sizi asla yalnız bırakmayacağım."