Pera
Hastane odasında doktorumun gelmesini bekliyorduk.
-Nerde kaldı doktor?
Taehyung sürekli kapıya bakıp söyleniyordu.-Sakin ol Taehyung sadece bebeğimizin cinsiyetini öğreneceğiz o kadar.
Ne kadar Taehyung'a sakin olmasını söylesem de içimdeki beklenti ve heyecan dinmiyordu. Sonumda kapı açıldı ve doktorumuz içeriye girdi.
-Hoşgeldiniz çocuklar. Hadi bebeğimize bakalım.
Uzanacağım yatağa geçtim ve kazağımı yukarıya çektim.Doktorun karıma sürdüğü jelin soğukluğu içimi ürpetti. Gerçekten çok heyecanlıydım.
-Eveeet miniğimize bakalım nasılmış.
Yandaki ekrandaki ultroson görüntüleri her gördüğümde daha büyümüş oluyordu ve beni çok duygulandırıyordu.Taehyung'a baktığımda dikkatle ekrana bakıyordu. Anlamadığından emindim ama o kadar dikkatli bakıyordu ki gülümsemeden edemedim.
-Bebeğimiz gayet sağlıklı Pera hanım. Fiziksel hiçbir sorunu yok ve gelişimi çok güzel ilerliyor.
Artık cinsiyetini öğrenmek için çığlık atabilirdim. Doktor bey lütfen lütfen söyle artık.
Doktor içimdeki konuşmalarımı duymuş gibi devam etti.-Artık bebeğimizin cinsiyetine mi baksak?
Taehyung hızlıca başını salladı. Heyecandan eli ayağı dolaşıyordu.
Tabi benim de öyle.-Bakalım cinsiyetin ne ufaklııkk...
-Neymiş doktor bey.Taehyung'un heyecanı üzerine doktor gülümsedi ve daha dikkatli baktı.
-Bebeğimiz..
İkimizde doktorun ağzından çıkacak kelimeye odaklanmıştık.-Bir kız. Tebrik ederim çocuklar.
Kız mı bir kız? Benim kızım mı olacak. Taehyung'a baktığımda o da benim gibi şoke olmuştu.
Gözleri benimle buluştuğunda ağlayacak gibiydi.
-Bir kız.. Ben şimdi bir kız babası oluyorum değil mi?Gözlerim dolmuştu. Gülümsemeye çalışarak Taehyung'u başımla onayladım.
-Bebeğimizin kalp atışlarını duymak ister misiniz.
Bir iki saniye sonra odayı dolduran minik minik kalp atışları gözyaşlarımın akmasına neden oldu. Sanki beynimin içine dolmuş gibiydi.
Küçük bir melodi gibi. Sürekli dinleyebileceğim bir melodi.-Ben sizi biraz yalnız bırakayım çocuklar. İstediğiniz zaman gidebilirsiniz.
Doktorun kalktığını çok sonra farketmiştik.
Doğrulup peçeteyle karnımdaki jeli temizledim.
Taehyung biraz daha bana yaklaşıp önümde eğildi.
-Kızım?
Elini karnıma getirdi ve bir süre öyle durup bana baktı.-Pera.. teşekkür ederim. Bana bu hissi yaşattığın için. Ayağa kalkıp bana eğildi. Bi an panikledim. Beni mi öpecekti. Yüzümü avuçlarının içine aldı ve o an refleksle gözlerimi kapattım.
Alnımda hissettiğim yumuşak baskıyla rahatladım. Bebeğimizin heyecanıyla beni öpecek diye çok paniklemiştim.
...
Bir kafeye oturduğumuzda canım çikolatalı birşeyler istemişti. Bir pasta ve kahve istedim. Taehyung ise sadece kahve aldı.
Siparişimiz gelince hemen çatalımı pastama daldırdım.
-Hahahhaa komik görünüyorsun. Bu anını fotoğraflamak istiyorum.
Telefonunu çıkardı ve bana doğru tuttu. Ağzımdaki çatalımla poz vermeye çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Train Tracks To Serendipity [KTH]
Romance"Eliyle gözyaşlarımı sildi. -Pera biliyorum tam bir aptalım. Ama bundan sonra bana yalan söyleme. Açsan açım de, kızdıysan kızdım de, yanına gelmemi istiyorsan gel de. Sizi asla yalnız bırakmayacağım."