38.BÖLÜM

22 2 3
                                    

Pera

Anahtarı çevirip içeriye girdim.
Ceketimi çıkardım ve askılığa yavaşca astım.
Kalbim fazlasıyla yorgundu. Hemen salona geçip kendimi beyaz koltuğuma bıraktım.

Tutmaya çalıştığım göz yaşlarım kendiliğinden akıp gittiler.
En son Taehyung beni evine bırakacağımı söyleyip yol boyunca konuşmamıştı. Bende öyle.

Durumlar ne ara bu hale gelmişti.
Taehyung onu tanımamı istediğini söylüyordu.
Korkuyordum.. onu hayal kırıklığına uğratmaktan, üzmekten.

Telefonumun çalmasıyla gözyaşlarımı sildim. Arayan babamdı.
Açıp kulağıma getirdim. Sesimin titremesini istemediğim için sessizce konuştum.

-Efendim babacım?

-Benim biricik kızım ne yapıyor bakalım. En son bir hafta önce aradın beni. Üzülüyorum bak.

-Seni üzdüm mü?

-Evet birazcık. Ama sesini duyunca önemli olmadığını farkettim.

-Baba birşey sormak istiyorum. Bir arkadaşımla alakalı.

-Tabi kızım dinliyorum.

-Arkadaşım birisiyle tanıştı. Başta yakın arkadaş oldular ve birlikte güzel vakit geçirdiler. Ve sonra adam arkadaşıma karşı hislerinin olduğunu söylemiş.

-Ee bu güzel birşey değil mi?

-Ama arkadaşım hislerinden emin değil. Adam da ona kendisini tanımasını ve denemesini söylemiş.
Arkadaşım onu üzmekten korkuyor.

-Bilmem ki? Belkide arkadaşın denemeli. Arkadaş sandığı hisleri aşk olabilir. Bunu denemeden asla farkedemez. Aşk herkesi bulmuyor Pera. Herkese aynı şekilde gelmiyor. Buna kader diyoruz işte.

-Kader mi?

-Hı hı. Arkadaşın umarım kararını verebilir.

....

Babamla başka şeylerden de muhabbet ettikten sonra telefonu kapattık. Babam biraz sert yapılı olsa da yumuşacık bir kalbe sahipti.
Bazen çocuklaşır bazense tam bir aşk adamı olurdu.
Annem öyle anlatırdı çünkü.

Oturduğum koltuktan kalkıp yatak odama ilerledim. Üzerimi değiştirdikten sonra yatağıma uzandım. Uyumaya henüz niyetim yoktu.

Telefonumu aldım ve  galeriye girdim. Galerim Taehyung'un ve benim fotoğraflarımızla doluydu. İlk fotoğraflarımızda mesafeli dururken sonrakilerde çok samimi ve komikli pozlarımız vardı. Aralarındaki videolardan birini açtım.

-Tamam şimdi konuş.

Videoda Taehyung önümde eğilmiş ve elleri karnımdaydı.

-Merhaba bebeğim. Ben baban Kim Taehyung. Seni çok seviyorum. Umarım çabucak gelirsin. Böyle dokununca hissedebiliyor musun beni?

Pera sence beni duyabiliyor mu?

-Tabikide duyabiliyor Taehyung. Onunla konuşmaya devam edersen doğar doğmaz senin sesini tanıyacak.

-Ahh öyle mi? Bebeğim sana şarkı söyleyeyim mi?

-Şarkı mı söyleyeceksin. Woahh Taehyung sesine güveniyor musun?

-Tabikide güveniyorum Pera hanım. Sadece yüzümle değil sesimle de herkesi etkileyebilirim.

Gülümsedim ve başka bir videoyu açtım. Bunda da mutfaktaydık.

-Sence yapabilecek miyim?

-Tabikide yapabilirsin. Cupcake yapmak çok basit.

-Ne o video mu çekiyorsun?

Train Tracks To Serendipity [KTH]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin